تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه ملی فناوری‌ نانو

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری،بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، بدلیل درخواست‌های مكرر نهادهای ترویجی و علاقه مندان به شركت در مسابقه، مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه نانو كه پیشتر تا 31 فروردین ماه تمدید شده ‏بود، مجدداً تا روز جمعه مورخ 10 اردیبهشت ماه 1395 تمدید شد.‏
علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به لینك ثبت نام، در صفحه شخصی خود در سایت ستاد نانو و یا جهت برخورداری از تخفیف 50 درصدی ثبت نام، با مراجعه به نهادهای ترویجی فناوری نانو، اقدام به ثبت نام در این مسابقه نمایند. 
اطلاعات حوزه‌های آزمون، تاریخ انتخاب حوزه آزمون و همچنین دریافت كارت ورود به جلسه آزمون نیز متعاقباً از طریق اخبار سایت ستاد نانو، نهادهای ترویجی، ایمیل و پیامك اعلام خواهد شد.
ششمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یك مرحله‏ و بصورت آزمون چندگزینه‌ای، روز جمعه 24 اردیبهشت ماه ‏سال 1395 رأس ساعت 10 صبح در حوزه‌های آزمون از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. 
داوطلبان می‌توانند از طریق آزمون مسابقه و با پاسخگویی به سوالات تستی و همچنین سوالات تشریحی كه پس از آزمون چهارگزینه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد و كسب حد نصاب علمی و آموزشی، گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو از ستاد نانو دریافت نمایند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا