گزارش تصویری از برترین هتل های جهان از نظر فناوری

تکنولوژی در صنایع هتلداری به عنوان یک مولفه مهم در پیشرفت محسوب می شود و به همین دلیل نیز می توان انتظار داشت که بسیاری از هتل ها به سراغ استفاده از فناوری های روز برای مهمانان خود بروند. در ادامه در قالب یک گزارش تصویری می توانید با برتین هتل های جهان از نظر فناوری آشنا شوید. البته در این لیست به مواردی مانند هتل گیمرها اشاره نشده است زیرا مخاطبان آن را تنها دسته ای خاص تشکیل می دهند.

تکنولوژی در صنایع هتلداری به عنوان یک مولفه مهم در پیشرفت محسوب می شود و به همین دلیل نیز می توان انتظار داشت که بسیاری از هتل ها به سراغ استفاده از فناوری های روز برای مهمانان خود بروند.

هتل هن-نای ناکازاکی

کشور ژاپن را می توان یکی از مهم ترین پیشگامان صنایع روباتیک دانست. در همین راستا نیز این کشور را میزبان اولین هتلی است که تمام کارمندان آن روبات هستند. مهمانان این هتل که هن-نا (Henn-na) نام دارد، توسط که روبات دایناسوری و سپس یک روبات شبیه به یک زن در پشت پیشخوان مرکز پذیرش مورد استقبال قرار می گیرند. پس از انجام فرایند پذیرش نیز یک چرخ دستی اتوماتیک تمام وسایل مهمانان را به اتاقشان می برد. همچنین اگر مهمانان نیازمند محفوظ نگه داشتم اشیا گرانبهای خود باشند می توانند با مراجعه به اتاق های مخصوص این کار اشیا خود را به روبات ها سپرده و پس از اتمام اقامت آنها را تحویل بگیرند.

 هتل های انداز هایت

اگر بودجه ای که برای اقامت در هتل در نظر گرفته اید محدود است می توانید از هتل های انداز با قیمت های بسیار عالی برای اقامت خود استفاده کنید. در زمان ورود، دربان هتل با یک آیپد به شما خوش آمد گویی می کند. سپس او با استفاده از یک تبلت و دریافت یک امضا از شما فرایند رزور و ثبت اتاق را انجام خواهد داد.

دابلیو تایپه

تمامی اتاق های این هتل که در مرکز منطقه Xinyi قرار گرفته است مجهز به ال سی دی های فلت و سیستم های صوتی بسیار جدید است حتی برخی از سوئیت های این هتل نیز مجهز به ویدیو پروژکتور هستند تا بهشتی برای دوستداران فناوری به حساب بیایند.

ماریوت مارکیز در واشتگتن

در این هتل کارکنان با استفاده از آی پاد های خود به بررسی اتاق ها و پاسخ به درخواست های آنها می پردازند و تقریبا هر کاری در این هتل به کمک این تبلت ها صورت می پذیرد.

هتل های جیمز در شیکاگو و نیویورک

شما با استفاده از یک نرم افزار ساده موبایل و نصب آن بر روی تلفن همراه هوشمند خود می توانید به راحتی به رزرو اتاق های این هتل ها بپردازید. هتل های جیمز در شیکاگو و نیویورک نمونه های بسیار بارزی از هتل هایی هستند که در آنها از حسگر های iBeacon استفاده شده است. نرم افزار تلفن همراه این هتل قابلیتی دارد که مانند یک دربان بصری عمل می کند و با استفاده از آن می توانید با کارکنان هتل ارتباط برقرار کرده یا از جاذبه های اطراف را مورد مطلع شوید.

منبع: Engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا