برگزاری كارگاه آموزشی انتقال فناوری شبكه (D-8TTEN) در ایران

 این كارگاه آموزشی با حضور اساتید توانمند فرانسوی و ایرانی، نمایندگان كشورهای عضو شبكه تبادل و انتقال فناوری و جمعی از متخصصان و فعالان عرصه سیاستگذاری علم و فناوری از ایران، در پارك فناوری پردیس معاونت علمی از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رویداد بین‌المللی با حضور دبیركل سازمان دی-هشت، سفرای كشورهای عضو دی-هشت در ایران، نمایندگان كشورهای عضو دی-هشت، مسئولان مرتبط داخلی، شركت‌كنندگان داخلی كارگاه و جمعی از فعالان عرصه فناوری كشور روز یكشنبه پنجم اردیبهشت ‌ماه در هتل بین‌المللی پارسیان استقلال برگزار می‌شود.
شبكه تبادل و انتقال فناوری كشورهای عضو دی-هشت بر اساس مصوبه اجلاس وزرای صنایع كشورهای عضو گروه دی-هشت در سال 1391 ایجاد و راه‌اندازی شده است.
این مجموعه با تعریف ساختار محتوایی و ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری، فعالیت‌هایی را با هدف توسعه تبادل فناوری بین كشورهای عضو و كمك به توسعه بازارهای محصولات فناورانه آغاز كرده است.
آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در این كارگاه امروز دوشنبه 30 فروردین ماه اعلام شده است.
مركز فن‌بازار ملی ایران، از مراكز زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ‌عنوان نماینده ایران در شبكه تبادل و انتقال فناوری كشورهای عضو گروه دی-هشت است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا