برگزاری ششمین کنفرانس ملی «مدیریت منابع آب ایران»

پرویز فتحی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: فراخوان این کنفرانس از آبان‌ماه سال گذشته از طریق پوستر، وب‌سایت، پیامک و ایمیل و حتی در قالب نامه‌هایی در تمامی مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و سازمان‌های اجرایی کشور منتشر شد.

وی افزود: ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران، یکم تا سوم اردیبهشت‌ماه امسال در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

دبیر علمی ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد: 420 مقاله در مدت مهلت قانونی اعلام شده در فراخوان، به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که از بین مقالات تائید شده، 226 مقاله در این کنفرانس در قالب پوستر و 124 مقاله هم در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقالات برتر در نشریه علمی پژوهشی تحقیقات منابع آب ایران چاپ خواهد شد، تصریح کرد: از اکثر مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی، سازمان‌های اجرایی و شرکت‌های مهندسین مشاور درگیر در پروژه‌های آبی، مقالاتی به دبیرخانه ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران ارسال شده است.

فتحی خاطرنشان کرد: برای داوری مقالات ارسالی، از اعضای هیات علمی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی سراسر کشور استفاده شده است.

ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران به همت دانشگاه کردستان و انجمن علوم و مهندسی آب ایران و با همکاری وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت آب منطقه‌ای کردستان و آب منطقه‌ای کرمانشاه در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا