برگزاری مسابقات بین المللی نبرد هوش مصنوعی در دانشگاه شریف

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، مسابقات بین المللی «نبرد هوش مصنوعی شریف» با هدف سنجش توانایی شرکت کنندگان در زمینه برنامه نویسی و نگاهی به توانایی تیم ها در پیاده سازی و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی برگزار می شود. 
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و رقابت در سطح بین‎المللی، نیازی به داشتن دانش پیشرفته ای در زمینه هوش مصنوعی ندارند، اما توانایی استفاده و پیاده سازی الگوریتم های هوش مصنوعی، امکان کسب امتیاز بیشتر و احتمال موفقیت تیم را افزایش می دهد.
این مسابقات به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در سطح بین المللی و با امکان استفاده از سه زبان برنامه نویسی java, c , python تدارک یافته است.
در این مسابقه شرکت کنندگان باید در قالب تیم های سه نفره، برنامه ‏ای را برای شرکت در بازی طراحی شده توسط تیم فنی مسابقات که دارای قوانین خاصی است، پیاده سازی کنند و در پایان مسابقه، برنامه های تیم ها با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت تیمی که امتیاز بیشتری کسب می‏ کند به عنوان برنده بازی شناخته شود.
مرحله غیرحضوری (آنلاین) این مسابقه با شرکت 513 تیم از 40 کشور دنیا در روزهای 20 تا 28 بهمن ماه برگزار شد و 32 تیم به مرحله حضوری این رقابت ها راه یافتند که در روزهای 12 و 13 اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی http://aichallenge.sharif.edu:2016 مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا