همکاری اسپانیا و کانادا در زمینه تجاری‌سازی گرافن

بنیاد فانتوم کشور اسپانیا با همکاری شرکت گرافود کانادا، بنیاد GO (بنیاد سازماندهی گرافن) که یک سازمان غیرانتفاعی است را به منظور حمایت از نوآوری و تجاری‌سازی گرافن، تأسیس کرده است. سایت این بنیاد به نشانی www.gofoundation.ca در حال حاضر فعال بوده و اطلاعات موردنیاز اعضای بنیاد و محورهای برنامه آن را ‌ برای کاربران ارائه می‌کند.

بنیاد سازماندهی گرافن از کارآفرینان نوپای گرافن، ابداعات علمی و شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در زمینه توسعه مواد و محصولات مبتنی بر گرافن حمایت می‌کند.

بنیاد GO، از کارآفرینان نوپای گرافن، ابداعات علمی و شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در زمینه توسعه مواد و محصولات مبتنی بر گرافن حمایت می‌کند. هدف این بنیاد، کمک به کارآفرینان برای ارائه ابداعات خود به بازار می‌باشد.

این بنیاد مسیر پذیرش مواد و محصولات مبتنی بر گرافن را توسط کسب و کارها تسریع می‌کند، برای توسعه پیشگامی‌ها و راهبردها یک بستر همکاری بی‌طرف فراهم می‌کند و برای تعیین زنجیره‌های عرضه گرافن از مرحله ایده تا پذیرش آن‌ها در مواد پیشرفته و تولید، یک رویکرد خوش‌ای ارائه می‌کند. در نهایت این بنیاد با ارائه خدمات به کاربران خود به دنبال توسعه هرچه بیشتر کارآفرینی فناوری گرافن، کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط و دانشمندان به منظور تجاری‌سازی ایده‌ها و رفع شکاف بین تأمین مالی بخش دولتی و شرکتی است. 

به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،ذینفعان صنعتی نیز می‌توانند از تخصص علمی و زیرساخت‌های حمایتی این بنیاد شامل استانداردسازی مواد و محصولات گرافن (شامل استانداردهای ASTM ) بهره‌مند شوند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا