کد خبر : 2038 یکشنبه 26 بهمن 1393 - 10:23:41
میزان-واقعی-نیاز-بدن-به-چای-سبز-برای-لاغری-کشف-شد

میزان واقعی نیاز بدن به چای سبز برای لاغری کشف شد

تنها خوردن یک الی دو فنجان چای سبز برای لاغر شدن در طول روز کافی نیست و دانشمندان سرانجام میزان نیاز واقعی بدن به چای سبز برای کم کردن وزن را شناسایی کرده‌اند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به افرادی که تمایل دارند با نوشیدن چای سبز به تناسب اندام و کاهش اضافه وزن دست یابند توصیه اکید می‌کنند که آنها نیاز به نوشیدن 7 فنجان چای سبز در روز و همینطور انجام ورزش منظم دارند تا اثرات آن را ببینند.

گفتنی است، کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی 14 مرد و زن داوطلب به حالت 3 بار اندازه گیری وزن در هر هفته بدست آورده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند ،‌براساس تحقیقات انجام شده توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه آنجلیکا راسکین تنها انجام ورزش و نوشیدن چای سبز همزمان می‌تواند باعث کاهش وزن شود و نوشیدن کمتر از 7 فنجان و یا نوشیدن چای به تنهایی بدون انجام ورزش فایده چندانی برای کاهش وزن ندارد.

نوشیدن چای سبز  علاوه بر کاهش وزن سبب جلوگیری از بروز انواع سرطان‌ها نیز می‌شود، از جمله سرطان‌ دهان که در چای سبز نوعی ماده وجود دارد که می‌تواند باعث تغییراتی در میتوکندری سلولی می‌شود که مرکز تولید انرژی سلول است و می‌تواند به مرگ سلول منجر شود.
کلید واژه ها: چای سبز لاغری