آغاز به کار نمایشگاه جهانی اقتصاد دیجیتال

به گزارش سیناپرس، اقتصاد دیجیتالی طی سال های گذشته و به ویژه با افزایش توجهات به رمزارزها و متاورس، اهمیت بیشتری یافته و بسیاری از کارشناسان، این حوزه را آینده دنیای اقتصاد می دانند. بر اساس اعلام رسمی دفتر اطلاع رسانی دولت استانی هبی در شمال کشور چین، نمایشگاه بین المللی اقتصاد دیجیتال چین ۲۰۲۲ بر نوآوری یکپارچه و توانمندسازی دیجیتال متمرکز خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مجموع سی و هشت انجمن جانبی نیز در نمایشگاه فوق الذکر بر حوزه های تخصصی متاورس، محاسبات ابری، اینترنت صنعتی و مدیریت ایمنی داده تمرکز خواهند داشت. 

علاوه بر حضور شرکت های پیشروی خارجی و بین المللی، استان‌ های پیشرو در چین که در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت ها مهمی داشته اند، مهمان ویژه این نمایشگاه خواهند بود. این استان ها عبارتند از هیلونگ‌ جیانگ، فوجی ان و شانشی که استان‌ های مهمان نمایشگاه امسال خواهند بود تا در مورد گرایش‌ های توسعه جدید اقتصاد دیجیتال گفتگو کنند.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه بر مطالعات و پیشرفت های علمی اقتصاد دیجیتال نیز تمرکز داشته و گزارش‌های تحقیقاتی مختلفی در آن منتشر خواهد شد. از سوی دیگر بر اساس اعلام مقامات برگذار کننده این رویداد، فعالیت‌ های تبلیغاتی متعددی در زمینه تجار ی‌سازی نوآوری در طول این نمایشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش سیناپرس،  این نمایشگاه همچنین چهار مسابقه بزرگ در زمینه فناوری‌ های محاسباتی حفظ حریم خصوصی، نوآوری‌ های مدار مجتمع، داده‌ های بزرگ و وسایل نقلیه متصل هوشمند برگزار خواهد کرد.

در خاتمه گفتنی است، نمایشگاه امسال به عنوان اولین نمایشگاه ملی اقتصاد دیجیتال چین محسوب شده و این رویداد توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی و دولت استان هبی برگزار می شود.

مترجم: حمید تعالی
منبع: english.news.cn
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا