برگزاری دوره مهارت‌ آموزی در حوزه نوآوری‌ های اجتماعی در دانشگاه شهید بهشتی

 بوت کمپ، نوعی فعالیت گروهی است که در حوزه‌های مختلف شغلی در غالب کارگاه‌های آموزشی با هدف آماده‌سازی فعالان عرصه‌های فناوری برای ورود به بازارکار برگزار می‌شود.

در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، صندوق پژوهش و نوآوری اجتماعی و جمعی از نهادها و سازمان‌های مرتبط اقدام به برگزاری بوت‌کمپی با عنوان پرورش نوآور اجتماعی کرده و طی آن یک دوره آنلاین ۳۶ ساعته با حضور مدرسان متخصص در حوزه نوآوری اجتماعی ارائه می‌شود.

هدف این رویداد ارائه تجربیات فعالان حوزه نوآوری‌ اجتماعی است که از روز ۲۶ مرداد ماه آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر امکان بازدید از مجموعه نوآوری‌های اجتماعی، از ۲۰ ساعت دوره آموزشی منتورینگ به منظور مهارت آموزی و انجام پروژه‌های علمی نیز برخوردار خواهند شد.

کسب مهارت در حوزه نوآوری اجتماعی و همچنین کسب رویکرد مسئله محور نسبت به معضلات اجتماعی از مهمترین مزایای این دوره برای شرکت کنندگان خواهد بود. ضمن اینکه این دوره فرصتی را برای توانمندسازی و آشنایی با مفاهیم کاربردی و تخصصی در حوزه نوآوری اجتماعی، ارائه ایده و تیم سازی و همچنین کاریابی و کارآفرینی برگزیدگان توسط حامیان بوت کمپ و استقرار در پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی فراهم می‌کند.

کارآفرینان و نوآورانی که به دنبال حل مسائل به شیوه پایدار، آموزش، ایجاد شغل، سلامت، رفاه، برابری و عدالت هستند، دانشجویان دانشگاه‌هایی که علاقه‌مند به راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی با اثر اجتماعی هستند و سمن‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی که به دنبال حل مسائل پیچیده و رسیدن به مسئولیت اجتماعی هستند، از مخاطبان این دوره آموزشی به شمار می‌روند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا