لیست نشریات جهاددانشگاهی منتشر شد

در ادامه معرفی تعدادی از نشریات جهاد دانشگاهی و راه‌های دسترسی به آن‌ها، در این مطلب بخش دیگری  از نشریات علمی این نهاد  معرفی شده است.

دوفصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری شمارهی زمستان ۹۸ خود را در نشانی www.journalitor.ir بارگذاری کرده است.

فصل‌نامه علمی ـ پژوهشی مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر که از سوی پژوهشکده‌ برق جهاددانشگاهی منتشر می‌شود، تازه‌ترین شماره‌ خود را که مربوط به فصل بهار ۹۹ است، در نشانی ijece.saminatech.ir در معرض دید و مطالعه‌ علاقه‌مندان قرار داده است.

تازه‌ترین شماره‌ فصل‌نامه‌ علمی ـ ترویجی توسعه‌ تکنولوژی صنعتی به‌صورت الکترونیکی در نشانی jtd.iranjournals.ir در دسترس است.

نتایج پژوهش‌های اخیر در یکی از شاخه‌های مهم علوم پایه را در فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی زمین‌شناسی ایران به نشانی geology.saminatech.ir مطالعه کنید.

فصل‌نامه‌ پژوهش‌های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش از دیگر نشریات علمی جهاددانشگاهی است که مقالات خود را در www.sportrc.ir بارگذاری می‌کند.

هم‌چنین فصل‌نامهی علمی ـ ترویجی رشد فناوری و مطالب به‌روز و تازه‌ آن در نشانی roshdefanavari.ir، محصول تلاش محققان پژوهشکده‌ ICT جهاددانشگاهی است.

نشانی political.ihss.ac.ir سریع‌ترین راه برای دست‌یابی به مقالات دوفصل‌نامهی علمی ـ پژوهشی پژوهش سیاست نظری است که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی آن را منتشر می‌کند.

فصل‌نامه‌ دیگری که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، انتشار آن را آغاز کرده، نشریه ارزیابی تأثیرات اجتماعی است که در نشانی sia.ihss.ac.ir منتشر شده است.

دوماه‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی پایش وابسته ‌به پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی است. این نشریه که در برگیرنده‌ مقالات مرتبط با شاخه‌های مختلف علوم بهداشتی است، در نشانی www.payeshjournal.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار دارد.

فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی بیماری‌های پستان از جمله دیگر نشریات جهاددانشگاهی در حوزه‌ علوم پزشکی است. مقالات هر شماره‌ جدید از این نشریه به دو زبان فارسی و انگلیسی در نشانی www.ijbd.ir منتشر می‌شود.

دوفصل‌نامه‌ حقوق و اخلاق زیست پزشکی با رویکردی میان رشته‌ای از ابتدای سال ۹۸ پا به عرصه‌ نشر الکترونیکی گذاشت و مقالات آن در نشانی www.ijbmle.ir در دسترس علاقمندان است.

فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی لیزر در پزشکی که سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران آن را منتشر می‌کند، مقالات هر شماره‌ خود را از طریق نشانی www.icml.ir منتشر می‌کند.

لیست نشریات فارسی زبان جهاددانشگاهی در حوزهی پزشکی ادامه پیدا می‌کند و نوبت به فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی گیاهان دارویی می‌رسد که نشانی دسترسی متن مقالات آن www.jmp.ir است.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، نشریات بین‌المللی جهاددانشگاهی به شرح زیر است: 

(Journal of Information systems and Telecommunications(JIST

به نشانی www.jist.ir

دوفصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی

(Iranian Journal of Mathematics Sciences & Informatics(IJMSI
به نشانی www.ijmsi.ir

فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی

Cell Journal
به نشانی www.celljournal.org

فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی

(International Journal of Fertility and Sterility(IJFS
به نشانی www.ijfs.ir

فصل‌نامه‌ علمی ـ پژوهشی

(Avicenna Journal of Medical Biotechnology(AJMB
به نشانی www.ajmb.org

فصل‌نامه‌ علمی پژوهشی
Journal of Reproduction & Infertility (JRI)
به نشانی www.jri.ir

فصل‌نامه‌ علمی پژوهشی
(Multidisciplinary Cancer Investigation(MCI
به نشانی www.mcijournal.com

هر چند پنج عنوان نشریه علمی دیگر جهاددانشگاهی از نشریات پیشتاز و به‌روز این نهاد عقب مانده‌اند، اما با تلاش مضاعف سعی دارند فاصله‌ها را کم کرده و در عرصه‌ نشر الکترونیکی به جایگاه واقعی خود دست یابند؛ عناوین این نشریات و نشانی آن‌ها در فضای دیجیتال به این قرار است:

:(Iranian Journal of Chemistry and Chemical Engineering (IJCCE
www.ijcce.ac.ir
پژوهش زبان و ادبیات فارسی: literature.ihss.ac.ir
مطالعات شهر ایرانی ـ اسلامی: icas.acecr.ac.ir
پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن کریم: jiqs.ir

جامعه‌شناسی مسائل اجتماعی ایران www.ispa.ir

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا