استاد ایرانی، سخنگوی اصلی سمینار بین المللی مهندسی محیط زیست و علوم زیستی

سینا پرس: مقالات پذیرفته شده در این سمینار همگی در زمره مفاهیم جدید و پژوهش های نوینی است که در این رشته انجام شده و از شرایط اعلام شده برای پذیرفتن مقالات، جدید بودن موضوع و روش های پژوهشی لحاظ شده در محتوای آین مقالات است. همچنین بنا به اعلام رسمی برگزار کنندگان سمینار، این مقالات در مراکز معتبر علمی جهان و سایت های Thomson Reuters, CiteSeerX, Google Books and Google Scholar نمایه خواهند شد. 

گفتنی است که یکی از سخنرانان اصلی این سمینار دکتر رحیم احمدی از دانشکده زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است که در کنار دکتر Md. Aminur Rahman از کشور مالزی به عنوان سخنرانان و داوران اصلی این سمینار معرفی شده اند.

از فعالیت های جانبی این سمینار می توان به کارگاه علمی کشت سلول های سرطانی اشاره کرد که در این کارگاه علمی پزشکان و پژوهشگران زیست شناس به بررسی نحوه رشد و تکثیر سلول های سرطانی پرداخته و در مورد روش های جدید درمانی و پیشگری از بروز بیماری سرطان به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و ساز و کار پیشرفت این بیماری در بخش های مختلف بدن مورد بررسی و پژوهش قرار خواهد گرفت.

اطلاعات جانبی از سمینار بین المللی مهندسی محیط زیست و علوم زیستی مالزی در وب سایت رسمی این سمینار به آدرس : http://www.iicbe.org/2014/09/20/49  ارائه شده است. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا