جهاددانشگاهی با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف باری از دوش نظام برداشته است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی البرز، محمد جواد کولیوند اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از زمان تاسیس تاکنون متناسب با نامش عمل‌کرده و در حوزه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری جهادی عمل‌ کرده است.
وی ادامه داد: این نهاد انقلابی با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف باری از دوش نظام برداشته و در مسیر توسعه ‌کشور گام برداشته است.
کولیوند خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی‌ که از بدو تاسیس تاکنون هزینه‌ای برای نظام نداشته، با هیچ‌کس بیگانه نیست و همه مردم به ‌گونه‌ای با فعالیت‌های این نهاد انقلابی درگیر شده‌اند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری برنامه‌های مدون فرهنگی، تلاش برای ‌تقویت بنیه علمی‌کشور، ارتقای جایگاه کشور در بخش فناوری نانو و سلول‌های بنیادین و راه اندازی دانشگاه به منظور ترویج دانش در کشور تنها بخشی از اقدامات جهاد دانشگاهی در طول ده‌های ‌گذشته بوده است.
کولیوند تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با فعالیت خود درحقیقت پیوندی میان علم و عمل برقرار کرده است و توانسته رابطه دانشگاه با بخش‌های صنعت خدمات را احیاء کند.
نماینده مردم ‌کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امید است جهاد دانشگاهی همانند سال‌های ‌گذشته با اجرایی ‌کردن طرح‌های موثر، نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کند و به این ترتیب‌ گام‌های جدی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بردارد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا