تلفیقی از مهارت و دانش در طراحی عينك و لنز
مجموعه شركتهاي تجاري ايتاليايي سافيلو (Safilo)، سازنده، توليدكننده و توزيعكننده جهاني انواع لنزها (عدسي) و عينكهاي آفتابي باكيفيت و مرغوب است.
اين شركت، ارائه دهنده عينكهاي آفتابي، فريم عينكهاي طبي و عينكهاي ورزشي لوكس، با طراحي بسيار نو، دلپسند و كيفيتي بسيار بالا است. سافيلو از سال 1878، با تكيه بر مهارت و دانش برتر و كامل خود در اين صنعت، ارائه دهنده طرحهايي فوق العاده براي محصولاتي وزين بوده است. سافيلو بواسطه شبكه كارآمد توزيع خود در 39 كشور جهان (آمريكاي شمالي و لاتين، اروپا، خاورميانه و آفريقا، اقيانوسيه و چين)، خود را متعهد به توزيع بينقص محصولاتش در سراسر جهان ميداند.
طيف گسترده محصولات سافيلو برندهاي نام آشنايي از قبيل؛ ديور (Dior)، فندي (Fendi)، جيمي تشو (Jimmy Chou)، ژيوانشي (Givenchy)، سلين (Céline)، بوس (BOSS)، مكس مارا (Max Mara)، و پير كاردين (Pierre Cardin)؛و محصولات كررا (Carrera)، مارك جيكوبز(Marc Jacobs)، جوسي كوتور (Juicy Couture)، فسيل (Fossil)، بابي براون (Bobbi Brown) و كيت اسپيت (Kate Spade)، برندهاي پولورويد (Polaroid) و (Havaianas) ، اسميت (Smith)، سافيلو (Safilo)، اوكسيدو (Oxydo)، ديور هوم (Dior Homme)، گوچي (Gucci)، بنانا ريپابليك (Banana Republic)، بوس اورنج (BOSS Orange)، ليز كلايبورن (Liz Claiborne)، مكس اند كو (Max&Co.)، ساكس فيفث اونيو (Saks Fifth Avenue)، سواچ (Swatch)، و تامي هلفيگر (Tommy Hilfiger)، را دربرميگيرد.
شرکتی پیشرو در اقتصاد و علم
نام شركت سافيلو در فهرست بورس اوراق بهادار ايتاليا ذكر شده و درآمد خالص اين شركت در سال 2015، 1.279 ميليون يورو به ثبت رسيده است.
شركت سافيلو باتوجه به تكليف و مسئوليتي كه در قبال اين صنعت براي خود منظور كرده است و با هدف انتقال تجارب به نسلهاي آينده اين عرصه، علاوهبر تلاش براي نوينسازي مهارت و دانستههاي خود در بخشهاي مختلف توليد و طراحي انواع لنز (عدسي) و عينك، مدرسهاي با نام Eyewear Product School تأسيس كرده است.
تواناييهاي لازم براي طراحي محصول، توليد و ساخت موفق انواع عينك و لنز(عدسي) از جمله مهارتهايي است كه در اين آكادمي آموزش داده ميشوند. اين آكادامي در سال، 10 هنرجو ميپذيرد و آنها را طي برنامهاي 3 ساله پرورش ميدهد. هدف اين آكادمي، پرورش نسل جديدي از طراحان و توليدكنندگان انواع عينك و لنز (عدسي) است تا تاريخجه و سنت ديرينه اين شركت پيشرو را حفظ و راه آن را ادامه دهند.
این بار در ایران
مجموعه شركتهاي تجاري ايتاليايي سافيلو (Safilo)، سازنده، توليدكننده و توزيعكننده جهاني انواع لنزها (عدسي) و عينكهاي آفتابي، با انعقاد قرارداد توزيع انحصاري با مكسي ويژن (Maxivision)، ورود خود به بازار ايران را اعلام کرد. گروه تجاري سافيلو، در اين زمينه با يكي از معتبرترين شركتهاي توزيعكننده ايران، «نورگستران آذين آرين»، همكاري ميكند. اين شركت توزيعكننده، در سال 1386 فعاليت خود را آغاز كرده است.
ك. كُفيناس، مديرعامل اجرايي سافيلو در منطقه خاورميانه، هند و آفريقا و رهبر عملكرد جهاني شركاي انحصاري سافيلو میگوید: «جمعيت 80 ميليوني ايران، با درك و تمايل بالا نسبت به خرید عينك آفتابي و لنزهاي باكيفيت و مرغوب، ايران را تبديل به يكي از مستعدترين بازارهاي موردنظر شركت سافيلو در منطقه كرده است.» وي در ادامه افزود: «باتوجه به تقاضاي بالاي مشتريان ايراني، براي محصولاتي با طراحي بهروز و كيفيت بالا در ساخت، براين باوريم كه 5 دسته محصولات ما، شامل برندهاي مرغوب، لوكس و بهروز، Lifestyle، جوانپسند و در نهایت برندهاي ورزشي، با استقبال بالايي در بازار ايران روبهرو خواهند شد.»
مهدي نصيري، مدير اجرايي شركت نورگستران آذين آرين دراينباره بيان كرد: « تمام تلاش خود را در راستاي ارائه برندهاي مرغوب و پيشرو اين شركت معتبر جهاني در ايران خواهيم داشت. 20 برند نامي و برتر جهان براي مشتريان ايراني عرضه ميشود. باتوجه به كيفيت بالاي محصولات اين گروه تجاري، مشتريان ايراني اين فرصت را خواهند داشت تا از محصولاتي مطرح در سطح جهاني لذت ببرند. آنچه مشتريان ايراني به دنبال آن هستند، كيفيت بالا در ساخت و طراحي منحصربهفرد محصولات اين برند است.
كُفيناس در پايان بيان داشت: «با افزايش دو رقمي فروش در منطقه خاورميانه، هند و آفريقا، 2016سالي استثنايي براي سافيلو بوده است. اين موفقيت، مدیون توزیع و تبليغ هدفمند محصولات و نام تجاري سافيلو در سراسر منطقه است.»
باتوجه به ميزان اهميت بازار ايران براي سافيلو، به نظر میرسد اين همكاري جديد، علاوهبر افزايش گستره فعاليتهاي اين شركت در منطقه، فصل جديدي را در برنامه استراتژيك سافيلو براي سال 2020 آغاز میکند. با احتساب جديدترين نمايشگاه محصولات اين شركت در تهران، در حال حاضر، سافيلو در 12 كشور منطقه فعال است.
No tags for this post.