فروش ۱۵ هزار میلیارد ریالی مبل و منبت در پنجمین جشنواره مبل و منبت ملایر 

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: جشنواره مبل و منبت در پنجمین دوره خود با فروش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال موفق ترین دوره را رقم زد که این حاصل وفاق و همدلی، انسجام و مدیریت خوب بین مجموعه دولتی و بخش خصوصی است.

سلمان اسماعیلی در شورای اداری شهرستان ملایر، اظهار کرد: به واسطه برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی مبل و منبت و ۱۵ جشنواره‌ دیگر در سراسر شهرستان، هزاران گردشگر وارد ملایر شد و رونق اقتصادی بسیار خوبی را در ملایر شاهد بودیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امسال با برگزاری ۱۵ جشنواره متنوع، شعار «ملایر شهر جشنواره‌ها» تحقق عینی یافت، افزود: در مدت زمان یکماه برگزاری جشنواره‌ها، ملایر در صدر اخبار شهرهای کشور بود و گردشگران و مسافران بسیاری از نقاط مختلف ایران، از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و توریستی این شهر بازدید کردند.

اسماعیلی ضمن قدردانی از تمامی مجموعه این شهرستان، نمایندگان مجلس، فعالان هنرصنعت مبلمان منبت و همراهی خوب اصحاب رسانه، بیان کرد: ۶۰۰ واحد نمایشگاهی مبلمان منبت ملایر فروش خوبی را ثبت کردند و پیرو آن بسیاری از صنوف دیگر، مراکز اقامتی و رفاهی رونق خوبی را تجربه کردند.

 

گزارش: سمیرا معارفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا