لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بهینه‌سازی پروژه‌های شهرداری

بازرس کل استان فارس بر لزوم استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود کیفیت تولیدات مانند بتن و آسفالت در طرح‌های شهرداری تأکید نمود.

کاظم اکرمی شامگاه گذشته، دوم مهرماه از ابرپروژه زیرگذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز بازدید کرد. اکرمی در جریان این بازدید که معاونان و کارشناسان بازرسی کل استان و شهردار، رئیس و برخی اعضای شورای شهر شیراز و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری نیز حضور داشتند وضعیت اجرا و پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی کل استان در دوران تحول و تعالی بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های مختلف، پروژه‌های در حال اجرا و پیگیری و رفع دغدغه‌های مردم و … است که بر این اساس بازرسی کل استان فارس طی چند مدت اخیر از چندین مورد بازدید سرزده داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در چندین مدرسه و بررسی آخرین وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان، بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز و… اشاره کرد.

اکرمی با اشاره به دو وظیفه مهم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین بر ضرورت اتمام به موقع پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی با نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها به دنبال آن است که کارها و اقدامات به موقع و باکیفیتی بالا به اتمام برسد.

بازرس کل استان فارس خواستار پیگیری و اتمام این پروژه در موعد مقرر(بهمن ماه امسال) شد و در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و بهینه‌سازی تولیدات از جمله بتن، آسفالت و… در پروژه‌های شهرداری تأکید کرد.

بنابر این گزارش، ابرپروژه زیر گذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز به طول ۱۹۰۵ متر برای کاهش ترافیک و ورودی به کلان‌شهر و خروجی به بزرگراه اصفهان در حال احداث است و دارای ۸۵ درصد پیشرفت است و زیباسازی و روشنایی مسیر نیز همزمان در حال انجام است.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی فارس، مسیر غرب و شرق راه‌اندازی و به زودی مسیر شرق و غرب نیز به بهره‌برداری می‌رسد. ارزش روز این پروژه ۲۸۵۰ میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا