رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد:
شیراز به عنوان نشان جهانی سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در همایش بین‌المللی مهرماه، شیراز با توجه به ظرفیت‌ها و پروژه‌های جدید، به عنوان یکی از نشان‌های جهانی سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد.

به گزارش سینا پرس فارس، علیرضا اسکندری امروز، 17 تیرماه در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود بیان داشت: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه‌گذاری قرار گرفته و توانسته است گام های مؤثری به سمت شهر پایدار اقتصادی بردارد و در آینده ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نخواهیم داشت.

او افزود: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به اینکه با اجرای پروژه هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم، خاطر نشان کرد: این پروژه ها، نه تنها به مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان پاسخ می دهند، بلکه زمینه ساز اعتماد عمومی به عملکرد مسولان شهری نیز می شوند.

اسکندری اعلام کرد: شیراز در همایش بین المللی سرمایه گذاری که در مهرماه امسال برگزار خواهد شد، به عنوان یک نشان جهانی در زمینه سرمایه گذاری معرفی خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با اظهار به اینکه هرچند کاستی ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد گفت: اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است که بدان ایمان داریم.

اسکندری همچنین از شهرداری خواست که با توان مدیریت فعلی، ضمن عمل به تکالیف سرمایه‌گذاری، درآمدهای پایدار خلق کند.

او در پایان سخنانش تاکید کرد: خدمت به مردم تنها در سایه همدلی و وفاق ممکن است و باید از فرصت های موجود بهره برداری کنیم، زیرا مردم شیراز شایسته بهترین ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا