عرضه آنلاین ترانزیستورهای اثرمیدان گرافنی

شرکت پاراگراف (Paragraf) اعلام کرد که ترانزیستورهای اثرمیدان گرافنی (GFET) این شرکت از طریق فروشگاه اینترنتی پاراگراف قابل تهیه است.

این شرکت برای فروشFET‌های گرافنی فروشگاهی به آدرس https://store.paragraf.com/ را معرفی کرده است. پاراگراف تنها تولیدکننده انبوه قطعات الکترونیکی گرافنی است که گرافن تولیدی آن‌ها نیاز به انتقال نداشته و با فرآیند‌های نیمه‌هادی رایج تولید می‌شود.

GFETها طیف گسترده‌ای از کاربردها را در صنعت، پزشکی و مواد شیمیایی دارند. فرآیند رشد گرافن اختصاصی پاراگراف موجب می‌شود تا تولید GFET نسبت به روش‌های نیازمند انتقال گرافن با مزیت‌هایی همراه باشد. فقدان ناخالصی در گرافن، نبود آلودگی‌های پلیمری یا فلزی و یکنواختی در لایه تک‌اتمی از جمله مزیت‌های این روش پاراگراف است.

مارک دیویس، مدیر پاراگرف می‌گوید: «عرضه GFET، یک پیشرفت هیجان انگیز در مسیر عرضه گرافن بکر و دست نخورده به جامعه علمی و صنعتی است که امکان توسعه آزمایش‌های بیوشیمیایی قابل اعتماد و تکرارپذیر را فراهم می‌کند. با وجود قابلیت تولید قابل اعتماد و به لطف ریخته‌گری ویژه‌ای که در پاراگراف داریم، GFET-PV۰۱ اکنون در دسترس مشتریان در سراسر جهان است و ما مشتاقانه منتظر خدمت به جامعه تحقیقاتی و صنعتی هستیم.»

GFET-PV۰۱ یک FET دارای الکترولیت است که با روشی اختصاصی برای نشاندن گرافن به طور مستقیم بر روی بستر دستگاه تولید می‌شود. این روش نیاز به انتقال و پردازش خاصی ندارد. با این روش گرافن تولید شده عاری از پلیمرها، مولکول‌های خارجی یا نقص‌های دیگر است. GFET-PV۰۱ برای فعال کردن یک میدان الکتریکی همگن در حین کار طراحی شده است.

پاراگراف که در سال ۲۰۱۵ از گروه علوم مواد دانشگاه کمبریج منشعب شده، روشی را برای استفاده از گرافن به‌عنوان پایه‌ای برای نیمه‌هادی‌ها ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا