با ترب خرید کنید

 ترب موتورجستجوی هوشمند برای خرید اینترنتی و یک سرویس مقایسه قیمت است که درخرید اینترنتی وغیراینترنتی، می تواند قیمت کالای مورد نظر کاربر را از بین 70 فروشگاه اینترنتی جستجو کرده و نمایش دهد.

علی بابایی مدیرعامل این شرکت نوپا روز چهارشنبه درگفت وگوبا ایرنا، درخصوص نحوه عملکرد این موتورجستجو گفت: این موتورجستجو، مشابه موتورجستجوی گوگل اما درحوزه خرید است وفقط دامنه جستجوی آن فروشگاه های اینترنتی است که درایران فعالیت دارند.
وی بیان کرد: این موتور، قابلیت جستجوی همه لوازام اعم از الکترونیک مانند موبایل و لپ تاپ ، پوشاک ، مواد غذایی ، لوازم جانبی خودرو را دارد و با توجه به ارایه حدود 500 هزارمحصول ازطریق 70 فروشگاه اینترنتی، روزانه 20هزارکاربر از این سرویس برای پیدا کردن کالای مورد نیاز خود استفاده می کنند.
بابایی افزود: حدود دو سال برروی طراحی این موتورجستجو کارشده است، درمرحله نخست به صورت وبسایت ارایه شد و بعد از آن ' ترب ' در قالب اپلیکیشن برای موبایل های اندروید ارایه شد که نزدیک به 150هزارکاربر از این طریق از آن استفاده می کنند.
وی گفت: این موتور جستجو به صورت رایگان دراختیار کاربران سایت و اپلیکیشن قرارداده شده است.
بابایی دررابطه با اینکه موتورجستجوی مشابه ترب درایران وجود دارد، یادآورشد: درکشورسرویس های مقایسه قیمت دیگرنیز وجود دارد منتهی نه با این ابعاد و تعداد فروشگاه های تحت پوشش ترب؛ مزیتی که ترب دارد داشتن قیمت تعداد بسیاری ازمحصولات از طریق تعداد زیادی از فروشگاه اینترنتی است، با جستجو در این موتور، خیال کاربر راحت است که فروشنده خوب را از دست نمی دهد و نتیجه می گیرد.
این استارتاپ در مراسم تجلیل از برترین های هفته پژوهش در بخش تقدیر از برگزیدگان مرکز رشد فناوری های پیشرفته به عنوان استارتاپ برگزیده شریف با اهدای تندیس و لوح تقدیرشد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا