دوره آموزشی کنترل کیفیت QC برگزار می شود
گروه ارزیابی و نظارت ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو دوره آموزشی کنترل کیفیت QC (سطح ۱) ویژه شرکت های تولید کننده محصولات فناوری نانو برگزار می کند. این دوره آموزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری همراه با آزمون آنلاین پایان دوره برگزار خواهد شد.
مخاطبان: شرکت های تولیدی دارای تأییدیه نانومقیاس، مدیران و کارشناسان در حوزه های مرتبط با تولید، آزمون، کنترل کیفیت، توسعه فناوری و استاندارد سازی محصولات و ارائه خدمات در حوزه فناوری نانو.
مدت برگزاری دوره: ۱۶ ساعت ظرفیت تعداد شرکت کنندگان: ۴۰ نفر
تاریخ برگزاری دوره: سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰
زمان آغاز ثبت نام: چهارشنبه ۱ آذر
اعطای گواهی پایان دوره مورد تأیید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
مباحث آموزشی:
اهداف و کارکردهای استانداردسازی
کنترل کیفیت در مراحل چرخه عمر محصول فناوری نانو (طراحی، تولید، بهرهبرداری و وارهایی)
قابلیت اطمینان و کیفیت محصول
طراحی آزمون برای مراحل گوناگون چرخه عمر محصول
تدوین سند استاندارد محصول
مقدمهای بر کنترل کیفیت آماری، نمونهبرداری و اصول حاکم بر آن
تعریف و تشریح کنترل کیفیت (QC) و تضمین مرغوبیت (QA) در محصولات فناوری نانو
مدیریت بازخورد و ارتباط با مشتری
هزینه حضور در این دوره آموزشی برابر با ۲۴۰۰۰۰۰ تومان بوده و با اعمال ۸۵ % تخفیف با حمایت ستاد نانو، برابر با ۳۵۰۰۰۰ تومان است.
خواهشمند است ثبت نام صرفا با مشخصات فرد شرکت کننده در دوره انجام گیرد زیرا گواهینامه ها فقط به نام اسامی ثبت شده در هنگام ثبت نام صادر خواهد شد.
مدرسان دوره:
دکتر مجتبی بحیرایی
بیش از سی سال سابقه مدیریت و تدریس در حوزه استاندارد سازی و کیفیت در دانشگاه و صنعت
دکتر مریم محمد روضه سرا
مدیر عامل شرکت سنجه گستران کیفیت کارکیا، بیش از ده سال سابقه تدریس مبانی استاندارد سازی و نوآوری در دانشگاه و صنعت
سرفصل ها:
کنترل کیفیت و استانداردسازی در مراحل چرخه عمر محصول (طراحی، تولید، بهره برداری و وارهایی)
تعاریف و مفاهیم کیفیت
تعاریف مرتبط با کیفیت/ ابعاد کیفیت/ مدیریت و مهندسی الزامات/ کنترل و تضمین کیفیت/ ارتباط مفاهیم کیفیت
قابلیت اطمینان و ارتباط آن با کیفیت
تعاریف مرتبط با قابلیت اطمینان/ ارتباط قابلیت اطمینان با کیفیت/ قابلیت اطمینان در فناوری نانو
کیفیت در چرخه عمر محصول
کیفیت در ایده پردازی/ کیفیت در طراحی/ کیفیت در سا خت و تو لید/ کیفیت در آزمون/ کیفیت در بهره برداری/ کیفیت در وارها یی (کنارگذاری)
استانداردسازی و کیفیت
استاندارد ساز ی چیست / مبانی استاندارد سازی / موضوع و اهداف ا ستاندارد سازی / استاندارد چیست ؟/ ویژگیهای اصلی یک استاندارد/ انواع استانداردها / کارکردهای استانداردها / طبقه بندی کارکردهای استانداردها/ کارکردهای اصلی و فرعی استانداردها/ استانداردسازی شرکتی/ ارتباط استانداردسازی، ارزیابی انطباق و صدور گواهی نامه کیفیت/ ویژگی های یک سند استاندارد و ارتباط آن با کیفیت
آزمون، اندازه گیری و کیفیت
تعاریف مفاهیم اندازه شناسی/ ارتباط اندازه شناسی و کیفیت/ انواع استانداردهای اندازه گیری/ نانومترولوژی/ طراحی آزمون درچرخه عمر محصول/ چگونگی انجام آزمون/ آزمون فرایند/ جنبه های اقتصادی مهندسی آزمون/ طرح جامع آزمون و ارزیابی/ مفهوم تخمین عدم قطعیت/ اصول اندازه گیری وکالیبراسیون/ خطای اندازه گیری و کالیبراسیون/ آزمایشگاه های آزمون و کیفیت
کنترل کیفیت، نمونه برداری و ارزیابی محصولات براساس نتایج آزمون
خلاصه کنترل کیفیت آماری/ فرایند کنترل کیفیت/ وظایف مسئول کنترل کیفیت در سازمان/ فرایند نمونه برداری/ استانداردهای نمونه برداری/ طرح نمونه برداری
تضمین کیفیت در چرخه عمر محصول
تضمین کیفیت/ نظام مدیریت کیفیت و استانداردهای مربوط به آن/ سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۰ و ایزو ۱۷۰۲۵ سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
مدیریت بازخورد و ارتباط با مشتری
مدیریت بازخورد و تحلیل داده ها/ ارتباط با مشتری
مطالعات موردی در زمینه چالش ها و مسائل کیفیت در فناوری نانو
علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمایند:
https://eseminar.tv/wb۱۲۷۲۶۵
کسب اطلاعات بیشتر: ۶۶۱۲۰۳۷۸ و ۶۶۵۹۶۴۹۵ -۰۲۱ (خانم امینی)
No tags for this post.