ایران پیشرفت چشمگیری در زمینه روباتیک داشته است

به گزارش ایرنا از دهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران، سرپرست تیم روبات های فوتبالیست 'نائو' هلند هدف این تیم از شرکت در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران را تکمیل پایان نامه دکترا و کسب اطلاعات و تجارب بیشتر عنوان کرد.

مصطفی کاراریگلو با اشاره به جذابیت های زیاد مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران گفت: این برای پنجمین بار است که در این مسابقات حاضر شده ایم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون مقام های بسیاری در مسابقات ایران کسب کرده ایم و امسال نیز با هدف کسب اطلاعات و تجارب بیشتر و تکمیل پایان نامه دکترا در این مسابقات حاضر شده ایم.

سرپرست تیم فوتبالیست نائو هلند از توسعه علم روباتیک در این کشور طی سال های اخیر خبر داد و گفت: استادان ما در هلند معتقدند که ایران نیز در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است.

کاراریگلو ادامه داد: در آینده از علم روباتیک در دنیا استفاده های بیشتری خواهد شد و نه تنها شرکت ها و کارخانه ها، بلکه مردم عادی نیز از روبات ها در زندگی روزمره خود بهره می شوند.

وی اظهار داشت: روبات صرفا به معنی وسیله ای شبیه انسان نیست، بلکه روبات ها از طریق هوش مصنوعی نیز می توانند بر زندگی انسان ها تاثیر گذاشته و مانند خانه ها و ماشین های هوشمند، زندگی را برای ما آسان تر کنند.

سرپرست تیم فوتبالیست نائو هلند خاطرنشان کرد: احساس خوبی از حضور در ایران دارم و برای شروع مسابقات بسیار هیجان زده هستم؛ قصد دارم پس از اتمام مسابقات چند روزی در ایران بمانم و از اماکن زیبای آن دیدن کنم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا