حضور پارک شریف در سیزدهمین نمایشگاه کارشریف

مختارزاده در مورد نقش پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در برگزاری این نمایشگاه گفت: چون رسالت اصلی پارک حمایت و کمک به تیم‌های نوپا و فناور است و رشد و پیشرفت این تیم‌ها منجر به اشتغال آفرینی می‌شود ما هم به نمایندگی از تیم‌های عضو پارک در این نمایشگاه حضور داریم و فرصت‌های شغلی را به بازدید کنندگان ارائه می‌دهیم ضمن اینکه برخی از شرکت‌های عضو پارک هم در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه و نقش آن در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: با توجه به برگزاری آن در محیط دانشگاه امکان ارتباط و هم صحبتی دانشجویان و صنعت برقرار می شود و از طرفی دانشجویان با اتفاقاتی که در صنعت رخ می‌دهد آشنا می‌شوند که این خود گامی رو به جلو در شکل‌گیری ارتباط صنعت و دانشگاه خواهد بود. ما هم در مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری شریف با برگزاری رویدادها و دوره‌های آموزشی و بازدیدهای صنعتی که برای دانشجویان ترتیب می‌دهیم سعی در توسعه این ارتباط داریم. همچنین دیدن فرصت‌های شغلی موجود در نمایشگاه باعث ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان می‌شوند و مصاحبه‌های شغلی برگزار شده بین دانشجو و کارشناس منابع انسانی شرکت‌ها هم سبب می‌شود دانشجویان به فکر افزایش مهارت‌های غیر آکادمیک و مرتبط با حوزه تحصیلی خود شوند.

معاون پارک علم و فناوری شریف در خصوص نظر شرکت‌ها هم گفت: چون شرکت‌های نوپا واحد منابع انسانی ندارند و در این حوزه کم تجربه هستند ما از طریق کارگزاران حوزه منابع انسانی یعنی شرکت‌هایی که در این حوزه خدمت ارایه می‌دهند آنها را به کار می‌گیریم و مصاحبه‌های اولیه را توسط این کارگزاران انجام می‌دهیم و بعد مصاحبه‌های فنی توسط خود شرکت‌ها انجام می‌شود. البته این موضوع در خصوص رزومه‌هایی است که در این نمایشگاه جمع آوری می‌شود. و این موضوع هم بصورت کلی کمک می‌کند افراد مناسب‌تری جذب این شرکت‌ها و تیم‌ها شوند.

وی در پایان گفت: در اینجا از همه عزیزان دعوت می‌کنم از این نمایشگاه که ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در حال برگزاری است دیدن کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا