دبیر رویداد ملی بازیستا کیست؟

رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا منصوب کرد. به گزارش سیناپرس، علی جانباز رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا منصوب کرد.

رویداد ملی بازیستا که چندی پیش شورای سیاستگذاری خود را معرفی کرد و قرار است طی ماه‌های آینده با برپایی برنامه‎‌های گوناگونی، حرکت مهم و موثری در زمینه خلاقیت و رشد فکری نوجوانان در زمینه بازینامه نویسی ایجاد کند، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا شناخت.

در متن این حکم که از سوی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان صادر شده، آمده است: فرهنگ و تمدن محصول تربیت و آموزش بوده و همواره شیوه انتقال آن نقش موثری در تربیت پذیری یک نسل خواهد داشت. از این رو بازی و «بازی وارسازی» همواره در ذات خود تأمین کننده هدف و رویکرد ویژه‌‌ای در انتقال محتوا در شیوه‌های آموزشی و تربیتی بوده و انتقال مفاهیم به وسیله آنها انجام می‌گردد. به همین علت می‌توان بازی و بازی‌وارسازی را یک ابزار آموزشی در جهت توسعه تمدن نامید.

رویداد ملی بازی‌نامه نویسی بازیستا، با هدف ایجاد یک برنامه جامع، جهت رشد نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به بازی‌سازی از طریق نگارش بازی‌نامه بوده که در صدد ایجاد بستر کنشگری در محصولات فرهنگی برای این گروه سنی و در نهایت توسعه محصول در این حوزه است.

از این رو شورای سیاست‌گذاری رویداد ملی بازی‌نامه‌نویسی بازیستا، جهت تقویت هسته فکری و عملیاتی، با یاری گرفتن از پرودگار یگانه و رسول مهربانی‌ها حضرت محمد(ص)، با همراهی و همدلی صاحب فکرانی چون شما، تشکیل شده است. لذا بدین وسیله و بنا به تجارب ارزشمند و سوابق درخشان فرهنگی حضرتعالی، شما را به عنوان عضو شورای سیاست گذاری رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا و دبیر این رویداد منصوب می‌نمایم. امید که در پناه حضرت حق، در مسیر فرهنگ و هنر این مرز و بوم گامی موثر و خیر برداریم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا