آغاز ثبت‌نام مبلغ و پژوهشگر با گرایش محور مقاومت

ثبت‌نام دوره تربیت مبلغ و پژوهشگر بین‌الملل با گرایش «محور مقاومت» به صورت حضوری و مجازی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خراسان، آغاز شد.

به گزارش سیناپرس برای نخستین بار در حوزه علمیه خراسان، دوره تربیت مبلغ و پژوهشگر بین‌الملل با گرایش «محور مقاومت» به همت مؤسسه علمی ـ فرهنگی جبل‌الصبر و با همکاری معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

این دوره به صورت حضوری برای ساکنان مشهد و مجازی برای دیگر استان‌ها، بعدازظهر‌ها برگزار خواهد شد.

فقه مقاومت؛ مبانی مقاومت از دیدگاه شیعه و اهل‌سنت، آشنایی با رهبران مقاومت، ادیان و مذاهب محور مقاومت، فرهنگ و تاریخ اجتماعی کشور‌های محور مقاومت، و… از جمله سرفصل‌های این دوره هستند.

دوره تربیت مبلغ و پژوهشگر با گرایش محور مقاومت به مدت ۶ ماه (پنج روز در هفته) برگزار می‌شود.

۱. اعطای گواهی پایان دوره از سوی مؤسسه جبل الصبر و مرکز مدیریت حوزه، ۲. استفاده از اساتید مجرب و سرشناس داخلی و بین‌المللی (حوزه و دانشگاه)، ۳. معرفی افراد برتر به مراکز بین‌المللی در کشور‌های محور مقاومت جهت تبلیغ، تدریس و پژوهش، ۴. صدور مجوز تدریس درس مهارت تبلیغ در مقطع عمومی حوزه و ۵. برخورداری از کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایای این دوره برای دانش آموختگان است.

شرایط پذیرش و اعطای گواهی پایان دوره عبارتند از:
۱. اتمام سطح دو حوزه‌های علمیه
۲. آشنایی با زبان عربی
۳. قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی
۴. تعهد به انجام فعالیت‌های تبلیغی بین‌المللی (خارج از کشور) درصورت فراهم شدن زمینه تبلیغ
۵. حضور منظم در دوره
۶. قبولی در ارزیابی پایان دوره

علاقه مندان می‌توانند تا ۳۰ آبان با مراجعه به سامانه حوزه علمیه خراسان به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers یا آیدی ایتا: @jabaloal_sabr ۱، ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا