تصویب سند افق مطلوب ارتقای تولید محتوا

کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی سند افق مطلوب این کمیسیون را به‌منظور برنامه‌ریزی هوشمندانه در امور فرهنگی، اجتماعی و محتوایی فضای مجازی با رویکرد مسئولیت‌پذیر نسبت به مسائل مردم و کشور بررسی و تصویب کرد.

در این کمیسیون بر مسئولیت‌پذیری در برابر محتوای فضای مجازی، ضرورت توجه به نیازها و مسائل مردم، بهره‌مندی از ظرفیت خبرگان حوزوی و دانشگاهی و ارتباط و تعامل نزدیک با کنشگران مردمی و فعالین زیست‌بوم کسب‌وکار تأکید شد.

در ادامه این جلسه، با توجه به عملیات غرورآفرین و شجاعانه مردم مظلوم غزه و جنایات اسفناک رژیم صهیونیستی کودک‌کش، برنامه حمایت از فعالیت‌های مردمی در زمینه نقش‌آفرینی ملی و بین‌المللی با موضوع فلسطین ارائه و به بحث گذاشته شد که براساس آن اعضای کمیسیون ضمن بیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله‌ای انسانی است و مختص به جهان اسلام نیست، بر لزوم برنامه‌ریزی جهت همگرایی و هم‌افزایی قوه عقلانیت و احساسات مردم ایران و جهان تأکید کردند.

طبق اعلام مرکز ملی فضای مجازی، بنابراین گزارش استفاده از فناوری‌های تولید تصویر به کمک هوش مصنوعی به‌عنوان ظرفیتی نوین و مقیاس‌پذیر در تولید سریع و خلاقانه محتوا از دیگر موضوعات مطرح شده در این کمیسیون بود.

کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی با مجموعه‌ای از وظایف سیاست‌گذاری، طراحی برنامه‌های کلان، تقسیم کار، هم‌افزایی و هماهنگی ملی و نظارت، در دوره جدید ضمن قدردانی از خدمات جناب آقای خالدی، با دبیری حجت‌الاسلام محمدمهدی تجریشی- معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی برگزار شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا