برپایی کارگاه آشنایی با روش‌های پرکاربرد آزمایشگاه ژنتیک در شیراز

به‌همت شعبه استانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، کارگاه آشنایی با روش‌های پرکاربرد آزمایشگاه ژنتیک در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سینا پرس فارس، به‌همت شعبه استانی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، کارگاه آشنایی با روش‌های پرکاربرد آزمایشگاه ژنتیک در شیراز برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره استخراج DNA و تئوری PRC برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به صورت رایگان و با ظرفیت محدود آموزش داده خواهد شد.

در کارگاه مذکور اساتیدی چون حسین جاوید، عضو هیئت علمی و گروه ژنتیک جهاددانشگاهی فارس و علی زارع، عضو گروه ژنتیک جهاددانشگاهی فارس به تدریس خواهند پرداخت.

این کارگاه در بخش دختران در تاریخ 27 شهریورماه 1402 از ساعت 9 تا 12 و در بخش پسران در تاریخ 28 شهریورماه 1402 در همان ساعت مذکور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت https://fars.jdereg.ir و یا به نشانی شیراز، بلوار کریم خان زند، ابتدای خیابان شهید فقیهی، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه 5 مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 07132331935 تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این دوره به پذیرفته‌شدگان گواهی پایان دوره از جهاددانشگاهی فارس اعطا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا