آغاز همکاری ICT و دانشگاه آزاد اسلامی فارس

طی جلسه ای حمید سلیمان پور مدیر کل ارتباطات و فناوری و محمدرضا قائدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله کردند.

به گزارش سینا پرس فارس، مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری استان فارس در آیین مبادله تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامی استان، بیان کرد: در راستای تقویت و گسترس مشارکت و بهره گیری از توانایی علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری کلیه پژوهشگران و متخصصین و تقویت ارتباط، همبستگی و تطابق فعالیت های نظام آموزش عالی با نیازهای دستگاههای اجرایی در سطح استان فارس، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان منعقد شد.

سلیمان پور اظهار امیدواری کرد: اجرای این تفاهم نامه بستر مناسبی جهت ارتقا و رفع چالش های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را فراهم کند.

سلیمان پور افزود: ارتباط با فعالیت های مشترک پژوهشی و عملیاتی از جمله راه اندازی و برگزاری رویدادها، برنامه ها، نمایشگاه های مختلف پژوهشی، فناورانه و نوآورانه و سمینارهای تخصصی به منظور کشف ایده ها و راهکارهای عملیاتی جهت حصول نتایج تا انجام مراحل تجاری سازی با استفاده از ظرفیت های موجود طرفین از جمله موارد همکاری در این تفاهم نامه می باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در ادامه تصریح کرد: انتقال تجارب فنی به دانشگاه به ویژه در زمینه چالش های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات و طرح های پژوهشی حوزه مربوطه در استان و انجام بررسی، آنالیز و تحلیل مشکلات و چالش های مذکور با استفاده از ظرفیت علمی اساتید و نیز سرای نوآوری توسط دانشگاه آزاد را از دیگر موارد همکاری و تعهدات طرفین برشمرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا