رقابت برای کسب عنوان بهترین طراحی سال در حوزه فناوری

طراحان و سازندگان فناوری های مختلف از سراسر جهان در شهر هانگ ژو مرکز استان ژ جیانگ در شرق کشور چین گرد هم امده اند تا با ارائه محصولات و فناوری های خود در نمایشگاه بین المللی برترین طراحی در حوزه های مختلف علم و فناوری با عنوان رسمی excellent works of Design Intelligence Award 2016 به رقابت با یکدیگر پرداخته و بهترین طراحی سال در حوزه فناوری شناخته شود.

از جمله طرح های مورد توجه در این نمایشگاه می توان به انواع پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین جدید ، دوچرخه های ساخته شده از چوب خیزران، سوئیچ پنل های مورد استفاده در صنعت ، انواع روبات های دارای هوش مصنوعی و کتاب ویژه ای که با کمک کاغذهای آن می توان آب را تصفیه کرده و آشامید ؛ اشاره کرد.

این نمایشگاه از روز نوزدهم اردیبهشت ماه برابر با هشتم ماه می آغاز به کار کرده است . گفتنی است این رقابت ها از سال 2015 و با هدف شناسائی برترین و کاربردی ترین طراحی در فناوری های نوین جهان آغاز به کار کرده و امسال ، دومین تجربه خود را پشت سر می گذارد. از جمله طرح های مورد توجه در این نمایشگاه می توان به انواع پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین جدید ، دوچرخه های ساخته شده از چوب خیزران، سوئیچ پنل های مورد استفاده در صنعت ، انواع روبات های دارای هوش مصنوعی و کتاب ویژه ای که با کمک کاغذهای آن می توان آب را تصفیه کرده و آشامید ؛ اشاره کرد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا