توليد داخلي ليرز با فناوري ايراني امكانپذير شد

امين گل‌محمدي تكليمي مدير عامل شركت فناور، با اشاره به نقش اساسي فناوري ليزر در زندگي بشري افزود: كاربرد ليزرها به حوزه خاصي محدود نمي‌شود و در حوزه‌هاي گوناگوني از جمله پزشكي، مهندسي، صنعت و دفاعي كاربرد دارد.

اين فعال فناور با اشاره به توليد محصولات پيشرفته پركاربرد در عرصه پزشكي، توسط اين شركت، كاربرد فراوان فناوري ليزر در اين حوزه را يادآور شد و خاطر نشان كرد: در پزشكي مدرن ليزر به عنوان يك ابزار اصلي در بسياري از درمان ها بكار گرفته مي شود. اثر ضد عفوني كننده، برش بدون خونريزي، تحريك سلولي به منزله رشد و ترميم بافت، دقت بالا، عكسبرداري، برهمكنش منحصر به فرد يك طول موج با يك نوع بافت و ده‌ها دليل ديگر باعث شده است ليزر در گستره پزشكي از جايگاهي غير قابل انكار برخوردار شود.
به گفته وي اين شركت طراحي، ساخت و توليد كاملا بومي دستگاه هاي ليزر پزشكي را با تكيه بر توانمندي هاي داخلي و كمترين وابستگي به واردات، اين ليزرها انجام مي دهد و در حال حاضر، محصولاتي در زمينه هاي اورولوژي، جراحي پوست، دندانپزشكي و تراپي ارائه كرده است.
گل محمدي با اشاره به رعايت استانداردهاي جهاني، كيفيت، خدمات پس از فروش و قيمت به عنوان مزاياي رقابتي توليدات اين شركت تصريح كرد: با رعايت و به كار بستن كليه استانداردهاي طراحي و ساخت محصولات، توانسته‌ايم دستگاه هاي با كيفيتي با ارائه خدمات پس از فروش مناسب ارائه كنيم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا