نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار با قابلیت‌های ویژه در کشور طراحی شد

 پویا الیشایی، مدیرعامل شرکت تولیدکننده این محصول در مراسم رونمایی از نرم افزار گفت: نرم‏ افزار «شاتو» ابزاری کاربردی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‏ وکار (BPMS) بوده و علاوه بر آن با نرم‏ افزار مدیریت مستندات (DMS) یک‏پارچه است. در این نرم‏ افزار امکاناتی نظیر تعیین نیازها و زمان‌بندی اجرای امور، طراحی گرافیکی فرآیندهای سازمان و تعریف گردش‏ کارها در کارتابل تعبیه شده است. امکان اتصال به بانک‏ های اطلاعاتی نرم ‏افزارهای دیگر و تعیین شروط مختلف در تعریف گردش کار فرآیندهای سازمان، توانایی کنترل و مدیریت بهینه را فراهم می کند.

وی که در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ سخن می گفت، ادامه داد: این نرم‏ افزار ابزاری قدرتمند برای طراحی و مدیریت آسان فرم ها، گردش کارها، ایجاد ارتباط بین آنها و گزارش گیری فرآیندی و غیرفرآیندی است.

الیشایی گفت: امکان جدیدی که به نرم ‏افزار جدید شماران سیستم، افزوده شده آن است که می توان فرآیندهای کسب و کار را با توجه به استاندارهای BPMN2 و مدل‏سازی فرآیندهای کسب‏ و کار در محیط داخلی نرم‏ افزار طراحی کرد که خروجی آن به‏ صورت گردش کار و فایل‏های مطابق با همان استانداردها به طور خودکار ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به زیرساخت‏ های متعددی که در نرم‏ افزار BPMS شماران به‏ وجود آمده در نظر است که تا پایان سال جاری بخش سیستم ساز این نرم ‏افزار را تکمیل و به قسمت‏های قبلی اضافه کنیم.

الیشایی تصریح کرد: این نرم ‏افزار برای شرکت‌های بزرگ کاملا کارآمد است به‏ طوری که امکان مدل‏سازی و طراحی فرایندهای پیچیده را به شکل نموداری فراهم می‏ آورد و همچنین قابلیت مدیریت هوشمند و ردیابی فرآیندها و نتایج آن‏ها در سازمان را نیز ممکن می‌کند.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: بخش سیستم ساز نرم افزار برای شرکتهایی مفید خواهد بود که به دنبال طراحی و تولید نرم ‏افزار منطبق بر نیازها و ویژگی‏ های عملیاتی خود هستند در واقع می خواهند برای نیازهای خود نرم‏ افزار ویژه تولید کنند و از سوی دیگربرای شرکت‏ های پیاده ساز نرم ‏افزار که راهبردشان طراحی و پیاده سازی نرم ‏افزارهای سفارش مشتری بوده کاربرد دارد تا بتوانند نیازهای خاص مشتریان را برآورده کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا