همایش شرکتهای سرآمد و مادر برندساز در حوزه دانش بنیان برگزار می شود

دبیرهمایش شرکتهای سرآمد و مادر برندساز(نیروی محرکه اقتصاد دانش بنیان) در گفت و گو با ایرنا گفت: حدود 30 اثر علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 20 مقاله پذیرفته شد.

'علیرضا توکلی' اظهار کرد: از مجموع این تعداد 14 اثر علمی به صورت سخنرانی و بقیه نیز به صورت پوستر به مدت دو روز در سالن همایشهای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی ایجاد برند ایرانی برای تکنولوژی های دانش بنیان و افزایش کیفیت محصولات را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: حدود 150 مدیر شرکتها و دستگاه های اجرایی در این همایش حضور می یابند.

توکلی، راه کارهای هم افزائی، شبکه سازی و ارزش آفرینی شرکت مادر و شرکت های دانش بنیان، مدل تعامل برد – برد شرکت های مادر با واحدهای فناور و نوآور کوچک و راهکارهای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان در کشور را از جمله محورهای این همایش برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین سبک رهبری و مدیریت شرکت های سرآمد، مادر و برندساز، نقش تأثیرگذار بازار دولتی و خرید کالای ایرانی در ایجاد برند دانش بنیان، طراحی فرهنگ سازمانی و روش ها و فرآیندهای مناسب برای شکوفائی استعدادها و قابلیت پژوهشگاه ها، پارکهای علم و فناوری و تعاونی های فناور محور در رشد شرکت های دانش بنیان از دیگر محورهای این همایش می باشد.

توکلی بر لزوم ایجاد برند تکنولوژی های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: پژوهش نیروی محرکه فناوری های نوظهور می باشد که اینگونه تکنولوژی ها آینده کشور را می سازند و زمینه تعالی و پیشرفت آن را هموار می کنند.

وی ادامه داد: ایجاد برند در این زمینه نیازمند شرکت های سرآمد، الگو و هلدینگی می باشد تا شرکت های دانش بنیان کوچک را تحت برندی خاص گردآورد و توسعه تجاری سازی این مجموعه را فراهم سازد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا