صدای پای شوم اومیکرون در همدان

دکتر فاطمه ترکمان اسدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: او میکرون در همدان مشاهده شده و آمار اون رو به افزایش است و تنها را جلوگیری از افزایش این بیماری  رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: تست کیت تشخیصی اومیکرون از هفته گذشته وارد همدان شده و افراد مشکوک به اومیکرون نیز مورد بررسی  و تست قرار گرفته اند که در این راستا باید تمامی خانواده ها پروتکلل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر ترکمان اسدی با بیان اینکه رسانه ها نباید خود را در گیر آمار و ارقام اومیکرون کنند، تصریح کرد: با توصیه بر تزریق واکسن  توسط شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی نقش بسیار موثری در راستای جلوگیری از تشدید افزایش  آمار و ارقام ابتلا به او میکرون دارند.

وی بر فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: شهروندان باید فاصله فیزیکی را رعایت کنند و از برگزاری هر گونه دورهمی خودداری کنند تا شاهده بالا رفتن آمار و تغییر رنگ بندی های کرونایی و در نهایت وضعیت قرمز و افزایش آمار بستری در بیمارستانها نباشیم.

دکتر ترکمان با بیان اینکه در حال حاضر با ویروس کرونا درگیر هستیم، گفت: این ویروس   در حال حاضر در جامعه وجود دارد؛ بنابراین نمی توان فعالیت های اجتماعی را مختل کرد، بلکه باید فعالیت های اجتماعی با رعایت  تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شود و از عادی انگاری خودداری کنیم.

گزارش: کامبیز قمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا