تولید محصول با کیفیت با ارتباط با مراکز دانش بنیان و د انشگاه

به گزارش سینا پرس فارس، ابراهیم بازیان در بازدید از شرکت شیرین دارو و ضمن اشاره به بازار مصرف شیرین دارو در کشور و جهان افزود: امروزه در ساخت بیشتر محصولات غذایی، دارویی و حتی بهداشتی از شیرین بیان به عنوان ماده اولیه و مکمل استفاده می‌شود.

بازیان ادامه داد: تولید محصولات گوناگون شیرین بیان در شرکت شیرین دارو باید مدنظر باشد و صرفا خام فروشی نمی‌تواند شرکت را به اهداف خود برساند.

بازیان همچنین با اشاره به حجم صادرات محصول شیرین بیان افزود: امروز جایگاه این مجموعه در صادرات شیرین بیان قابل بهبود است.

او با بیان اینکه کشورهای اروپایی و حتی کشورهای منطقه از جمله روسیه و چین، بازارهای مناسبی برای فروش این محصولات است، عنوان کرد: باید برنامه ریزی برای افزایش صادرات و جذب مشتریان جدید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شستا بر اهمیت تولید محصولات متنوع و با کیفیت تاکید و عنوان کرد: ارتباط با مراکز دانش بنیان و حتی دانشگاه می‌تواند زمینه تولید محصولات متنوع و با کیفیت را ایجاد کند. این امر می‌تواند بر تولید مستمر و جلوگیری از خام فروشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین انبار مواد اولیه، خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت از جمله بخش‌های کارخانه شیرین دارو بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 شرکت شیرین دارو مستقر در شیراز و از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تامین تیپیکو، با سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال در صنعت شیرین بیان و تولید انواع فرآورده‌های استحصالی از شیرین بیان طی سال‌های گذشتـه چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه استانی و کشوری انتخاب شده است.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا