اوج تعهد به سوگند مقدس پزشکی در دوران کرونا بود

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سید وحید حسینی در این پیام با اشاره به توانمندی های جامعه پزشکی فارس و درخشش پزشکی این خطه در عرصه های ملی و بین المللی، از تلاش های جامعه پزشکی استان در همراهی با اهداف تعالی سلامت قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

جامعه ایرانی مفتخر است به حضور اندیشمندی فرزانه که با نام آوری در عرصه های علم و اندیشه و به ویژه دانش پزشکی، سرمایه ای گرانبها فرا روی میراث داران امروز خود در این عرصه نهاد که با وامداری به مبانی رفیع اندیشه و حکمت این اندیشمند فرهیخته، توانسته اند نام پزشکی ایران را امروز در بسیاری عرصه ها طنین انداز کنند.

به پاس اندیشه پویا، همت والا و انگیزه صادقانه جامعه پزشکی کشور در تعالی موهبت حیات و سلامت بشر، امروز نام ایران در بسیاری عرصه های پزشکی در سطح دنیا سرآمد بوده و پزشکی ایران به افتخارات بی نظیری در زمینه های مختلف تشخیصی و درمانی دست یافته است و این جایگاه ارزنده در فارس، از دیرباز تاکنون مایه نیکنامی و درخشش این خطه گردیده است که بی شک ثمره همت خستگی ناپذیر پزشکان و جامعه سلامت این مرز و بوم در عرصه حیات بخش سلامت و نجات جان بیماران بوده است.

به مناسبت یکم شهریور، زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، صمیمانه ارج می نهیم خدمات جامعه پزشکی کشور و استان فارس را که در ابعادی فراتر از یک حرفه، بلکه به مثابه رسالتی انسان دوستانه از جنس مهر و ایمان، در این وادی گام نهاده و اوج تعهد به این سوگند مقدس را در طی بیش از ۳۰ ماه گذشته و در خدمت رسانی ایثارگرانه بر بالین بیماران شاهد بودیم که صحنه هایی بی نظیر از مهر به انسان و خدمت به حیات را متجلی ساخت و مایه سربلندی و افتخار است که فارس از توانمندترین این انسان های شریف در عرصه های مختلف بهره مند بوده و جامعه پزشکی فارس همواره در عرصه های کشوری و جهانی زبانزد بوده اند.

با تبریک این روز به همکاران شریف و ارجمندم در عرصه های مختلف جامعه پزشکی، خدمات شما عزیزان را پاس داشته و قدردان همراهی شما با مجموعه بهداشت و درمان و اهداف این حوزه در تعالی اهداف سلامت هستم.

با آرزوی سلامت یکایک شما عزیزان که خود منادی آن در جامعه بشری هستید، امید است شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ثمره های همت والایتان در ارتقای سلامت مردم عزیز ایران اسلامی بوده و به ویژه ریشه کنی ویروس کرونا در دنیا و ایران را به زودی شاهد باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا