اولین رویداد کارآفرینی؛ فعالین فناوری نرم و صنایع فرهنگی فارس را فراخواند

علی اکبر زاهدیان نژاد، مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی (منش) جهاد دانشگاهی فارس در گفتگو با خبرنگار سیناپرس از برگزاری رویداد کارآفرینی سه روزه خبر داد و گفت: این رویداد با هدف شناسایی ایده ها در زمینه فناوری نرم و صنایع فرهنگی و پرورش آن ها تا سطح کارآفرینی برگزار می شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند تا ساعت 24 روز دوشنبه 8 شهریور ماه ابتدا در سامانه http://185.8.175.200/idea  ایده های خود را ثبت نمایند.

زاهدیان نژاد همچنین صنایع دیداری و شنیداری، هنر های تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، دین و قرآن، طراحی محصول و گرافیک، نشر و چاپ، فناوری آموزش، هنر های نمایشی، نقاشی، عکاسی رسانه، بازی های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی را از جمله محوریات این رویداد اعلام کرد.
مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد به مدت سه روز از تاریخ 9 الی 11 شهریور ماه خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند با ورود به نشانی https://www.skyroom.online/ch/acecr_fars/manesh از کلاس های متنوع کارآفرینی بهره مند شوند.

گفتنی است این رویداد با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی فارس، پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

گزارش: حمیدرضا ثابت نسب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا