کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح در وزارت علوم تشکیل شد

مرتضی فرخی گفت: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با محوریت اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.

وی که ریاست این کارگروه تخصصی را برعهده دارد اظهار داشت: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با حضور نمایندگان معاونت‌های وزارت عتف، با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در خصوص طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه‌ی آموزش عالی تشکیل شده است که جلسات آن به صورت مداوم حداقل دو هفته یک‌بار ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اهداف این کارگروه گفت: بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح مرتبط با آموزش عالی، ارائه نظر و پیشنهاد جهت تهیه لایحه جدید یا استرداد لوایح، بررسی و اظهار نظر در مورد لوایح بودجه سنواتی، بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح در دستور کار دولت و مجلس از جمله اهداف تشکیل این کارگروه به شمار می‌روند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم افزود: اولین جلسه اخیر این کارگروه ۲۹ فروردین برگزار شد و اعضا و مدعوین در خصوص طرح‌های ارجاعی تبادل نظر کردند. همچنین موضوع دستورالعمل اجرایی و تشکیل اتاق فکر از موضوعات مهم این جلسه بود که مورد تائید اعضا قرار گرفت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا