موج جدید آتش گرفتن گلکسی نوت

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین و موفق ترین تولیدکنندگان تلفن های همراه هوشمند در جهان به حساب می آید، با این وجود این شرکت در سال گذشته با دردسرهای بسیار بزرگی روبرو شد که به هیچ عنوان انتظار آن نمی رفت. باتری های تلفن های همراه سری گلکسی نوت 7 این شرکت در جیب مشتریان آتش می گرفتند و بارها موجب ایجاد خسارت برای کاربران شدند و به همین دلیل نیز این کمپانی مجبور به جمع آوری کامل این محصول از بازار مصرف شد. با این حال به نظر می رسد که دردسرهای سامسونگ و باتری های سری نوت پایان نیافته اند.

مسلما با خواندن پاراگراف بالا ذهن شما به گلکسی نوت 8 کشیده شده است ولی مشکلی در باتری این محصول وجود ندارد و ماجرا به یکی از محصولات قدیمی این شرکت باز می گردد. گلکسی نوت 4 که یکی از موفق ترین تلفن های همراه تاریخ سامسونگ بوده است، به تازگی با گزارش های مختلف در زمینه داغ شدن بیش از حد و حتی آتش گرفتن دستگاه روبرو بوده است. جالب است بدانید که این تلفن همراه در سال 2014 میلادی عرضه شده است و در آن سال یکی از برترین همراه های موجود در بازار مصرف لقب گرفته بود.

سوال اصلی این است که در سال 2017 چرا باید نگران محصولی متعلق به سال 2014 باشیم؟ پاسخ این سوال به شرکت حمل و نقل فدکس باز می گردد. این شرکت به تازگی به واسطه آتش گرفتن محموله گلکسی نوت 4 در انبار بارهای در حال حمل خود با مشکلات بسیار بزرگی روبرو شده است و به همین دلیل سریعا موضوع را به سامسونگ و صد البته رسانه ها گزارش داده است. به این ترتیب سامسونگ با همکاری فدکس اقدام به جمع آوری تمامی باتری های یاد شده کرده و سعی دارد تا کاربران این محصولات را امن نگاه دارد.

البته مقیاس مشکل باتری گلکسی نوت 4 به هیچ عنوان با مقیاس گلکسی نوت 7 قابل مقایسه نیست و تنها تعداد 10 هزار و 200 باتری با مشکل روبرو شده اند. با این وجود تبدیل شدن 2 محصول از 8 نسل تلفن های همراه این شرکت به یک دستگاه مشکل دار و آتش زا، می تواند نام تجاری گلکسی نوت را به شدت با خطر روبرو کند.

آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا