لوگوی اپل با هر نوتیفیکیشن روشن می شود

لوگوی اپل پشت تمام محصولات آن وجود دارد. اما به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد قابلیت هایی را به این ویژگی تزیینی در آیفون اضافه کند.

درهمین راستا اپل حق امتیاز اختراع جدیدی ثبت کرده است. حق امتیاز مذکور در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸ در آمریکا به نام « دستگاه های الکترونیکی با ویژگی های تزئینی قابل تنظیم»  ثبت شده است. در اسناد مربوط به آن نیز درباره استفاده از لوگو یا ویژگی های تزئینی دیگر روی قاب برای نشان دادن نوتیفیکیشن توضیح داده شده است.

این نوتیفیکیشن ها تماس های ورودی، پیامک یا برنامه ثبت شده در تقویم  را نشان می دهند. حتی می توان از این ویژگیهای تزیینی برای فعال سازی دوربین نیز استفاده کرد.

در این حق امتیاز توضیح داده شده که نوتیفیکیشن های مذکور با استفاده از حسگرهای مختلف یا دستگاه های «ورودی- خروجی» ردیابی می شوند. این حسگرها یا دستگاه ها داخل موبایل نصب می شوند و روشن شدن چراغ لوگو را کنترل می کنند.

 همچنین در حق امتیاز مذکور ذکر شده  احتمالا چراغ ال ای دی نصب شده زیر لوگو با رنگ های مختلفی روشن می شود تا انواع مختلف نوتیفیکیشن را نشان دهد.

هنوز مشخص نیست این ویژگی در  آیفون ۱۲ تعبیه می شود یا خیر. اما اپل نخستین شرکتی نیست که چنین ویژگی را برای موبایل عرضه می کند. پیش از این در لوگوی موبایل « موتورلا وان زوم» نیز چراغ ال ای دی نصب شده بود که برای نشان دادن نوتیفیکیشن ها روشن می شد.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا