پارک های ملی درآمدزایی زیادی دارند

این استاد دانشگاه اتریشی گفت: سازماندهی بالا و استاندارد و بازاریابی و خدمات، دسترسی آسان و مستقیم برای رزرو اقامتگاه، شفاف سازی قوانین برای فعالان، رفتار حرفه ای و برخورد مناسب و آموزش دیده با ماجراجویان روزانه از جمله بهترین ساختارها برای اکوتوریسم محسوب می شود.

وی افزود: در اکوسیستم اتریش رودخانه بسیار زیبایی در رشته کوه های آلپ به نام نوسیدل(neusiedl) با پوشش گیاهی و جانوری وجود دارد. در پارک ملی اتریش اکثرا جامعه مورد نظر آلمانی زبان ها هستند. پارک ملی گردشگری اتریش هر ساله پنجاه هزار اقامت شبانه دارد. در سال 2000 نیز تلاش خود را برای کاهش اثرات زیست محیطی و افزایش و توسعه گردشگری برای پارک های ملی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بازاریابی این پارک ملی نیز بر طبیعت گردی، گردشگری غذا، ورزشی و سلامت استوار است. همچنین برای ایجاد یک پلتفرم گردشگری از رسانه های اجتماعی و طراحی بروشور و … نیز استفاده کرده ایم.

وی بیان کرد: از منافع پارک های ملی می توان به درآمد زایی مناسب آن با توجه به دایره گسترده ای از فعالیت هایی که اکنون دارد، اشاره کرد.

وی اظهارداشت: سازماندهی، استاندارد و بازاریابی و خدمات، دسترسی آسان و مستقیم برای رزور اقامتگاه ، شفاف سازی قوانین برای فعالان، رفتار حرفه ای و برخورد مناسب و آموزش دیده با ماجراجویان روزانه از جمله بهترین ساختارها برای اکوتوریسم محسوب می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا