همکاری میان جهاد دانشگاهی و نیروی غرب

قرارداد همکاری میان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) و شرکت نیروی غرب (NG) که پیش از این به امضای مسئولان رسیده بود، صبح امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) با حضور دکتر سید سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر محمدصادق بیجندی، رییس ستفا، مهندس مریم حسینی، مدیرعامل شرکت نیروی غرب، دکتر سیف احمدیان، و نمایندگانی از شرکت هوآوی، رونمایی و میان مسئولان به تبادل رسید.

براساس این قرارداد، "آموزش های تخصصی اشتغال محور" در حوزه ICT به متقاضیان ارائه شده و مدرک HCNA از سوی شرکت هوآوی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

این دوره ها در 7 مرکز به صورت پایلوت برگزار می شود که 2 دوره در تهران – سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – برگزار خواهند شد.

آموزش 30 هزار فراگیر، اشتغال آموزش دیدگان، معرفی بازار کار واقعی به آموزش دیدگان، پایه گذاری بسترهای لازم جهت ایجاد گردشگری آموزشی ملی و بین المللی، از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزش های تخصصی اشتغال محور در حوزه ICT عنوان شده است.

گفتنی است، شرکت نیروی غرب(NG)  با انجام صدها پروژه در حوزه ارتباطات زیر ساخت و سیار، فناوری اطلاعات و تولید تجهیزات مرتبط با دیتا سنتر و کامپیوترهای صنعتی، به یکی از مجموعه های پیشرو در بازار فناوری کشور و منطقه تبدیل شده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا