جهاددانشگاهی در نوآورترین بخش ها ورود داشته است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی زنجان، رسول بیات، گفت: جهاددانشگاهی با دست خالی و با همت چند تن از دانشجویان شروع به کار کرد و تا آنجایی پیش رفت که هم در سطح ملی و هم در سطح استانی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی نه تنها در طول چند دهه فعالیت خود، عقب‌گرد نداشته است، بلکه همواره پیشرفت داشته و روند رو به رشدی را طی کرده و در جذب نیروی فرهیخته نیز به بهترین نحو عمل کرده است.
این مسئول افزود: جهاددانشگاهی در بحث پژوهش و کارهای تحقیقاتی و نشریات علمی، کارهای زیادی انجام داده و در بکرترین و نوآورترین بخش‌ها ورود پیدا کرده است.
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه عملکرد جهاددانشگاهی نه تنها ضعیف نبوده، بلکه همواره رو به پیشرفت بوده است، گفت: کارهای صورت گرفته توسط این نهاد انقلابی همواره نتیجه‌بخش بوده است و امروز جهاددانشگاهی به عنوان فرزند دانشگاه، خود در دانشگاه به بهترین نحو عمل می‌کند و درخت این نهاد ثمر داده است.
بیات افزود: در زمینه آموزش و حوزه رسانه نیز جهاددانشگاهی با داشتن زیرمجموعه خبرگزاری ایسنا دومین خبرگزاری رسمی کشور در زمینه خبر و اطلاع‌رسانی عملکرد خوبی دارد و خیلی‌ها باور نداشتند که بتوان خبرگزاری مستقل تشکیل داد.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به دوران بلوغ خود رسیده است، خاطرنشان کرد: این نهاد مورد اعتماد نظام است و همواره طرح‌هایی که به جهاددانشگاهی سپرده می‌شود به نحو احسن به نتیجه می‌رسد و اعتماد بسیار کاملی در بین سران نظام نسبت به این مجموعه وجود دارد.
 فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: به نظر می‌رسد که از ظرفیت‌های این نهاد در استان به بهترین نحو استفاده نشده است و باید در این زمینه کار شود.
 این مسئول ادامه داد: برخی از طرح‌های جهاددانشگاهی می‌تواند خلق ثروت کند و قادر است در عرصه اشتغال به کار گرفته شود، با این وجود باید در این زمینه بیشتر اطلاع‌رسانی و از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در جهت پیشبرد اهداف استانی استفاده شود.
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا