جهاددانشگاهی در کمترین زمان به نیازهای اساسی کشور پاسخگو بوده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذرابیجان غربی، روح الله حضرت پور، با بیان اینکه پویایی و دانش محور بودن جهاد دانشگاهی یک امتیاز و برتری برای این نهاد انقلابی محسوب می شود گفت: جهاد دانشگاهی همزمان با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت خود و کشور در زمينه فرهنگي و پژوهشي آموزشي و كارآفريني، توانسته به نیازهای ضروری جامعه نیز در کمترین زمان ممکن به نحو شایسته و در شان یک کشور اسلامی پاسخگو باشد . 
وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای روحیه و کار جهادی یکی از توصیه‌های همیشگی رهبر انقلاب به جوانان و مسئولان کشور است گفت: یکی از نهادهایی که توانسته با روحیه‌ی جهادی موفقیت‌های چشمگیری را برای کشور بدست آورد، جهاد دانشگاهی است . 
حضرت پور ادامه داد: این نهاد مردمی و انقلابی برخاسته از بین اقشار متنوع جامعه در طول سالیان مختلف توانسته در زمینه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به نحو احسن عمل کند. 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مبنای کار جهاد دانشگاهی را تامین نیازهای فناورانه جامعه و بخش صنعت کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های فراوان در علوم، جهاددانشگاهی با تلفیق علم و عمل، خیز علمی در خور شانی با بومی سازی وکاربردی کردن علوم مختلف متناسب با شرایط جامعه داشته است که امیدوارم در آینده نیز شاهد پیشرفتهای چشمگیرتری در این زمینه باشیم . 
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی به بودجه دولت اتکا ندارد و تاکنون نیز به خوبی در سطح کشور و استان توانسته با اقدامات و کارهای ارزشمندی که انجام داده در جهت رشد و بالندگی کشور گامهای اساسی بردارد و انتظار می رود که جهادگران جهاددانشگاهی با قدرت و تلاش بیشتر فعالیت‌های خود را ادامه داده و انتظارات مسئولان از این نهاد را با تلاش و کوشش همه جانبه برآورده نمایند . 
حضرت پور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان یکی از معدود رویشهای اصلی انقلاب اسلامی می باشد و با توجه به اقدامات شایسته و خوبی که تاکنون در سطح کشور و استان انجام  داده است و این وظیفه بزرگی را برعهده این نهاد انقلابی می گذارد که هر جه بیشتر خدمات گذشته خود را با کمیت و کیفیت بالاتر به جامعه ارائه نماید . 
No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا