بومی سازی سیستم های پشتیبانی کسب و کار با یک چهارم قیمت نمونه های مشابه خارجی

یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی سیستم های پشتیبانی کسب و کار به عنوان راهکاری برای مدیریت بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان و مدیریت جریان درآمدی شده است که تا پیش از این از سوی شرکت های خارجی ارائه شد و یک چهارم آن ها قیمت دارد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مریم حیدرنیا، مسئول مارکتینگ شرکت بهسا، محصول دانش بنیان و بومی سازی شده این شرکت را سیستم های جامع مدیریت کسب و کار دانست و در توضیح آن گفت: سیستم های  BSS و  OSSکه راهکار جامع مدیریت کسب و کار  را در سطوح خرد و کلان صنایع ارائه می کند، در سال های گذشته از سوی شرکت های خارجی در داخل ایران انجام می شد، این محصول پشتیبانی توسعه کسب و کار را انجام می دهد و برای اپراتورهای مخابرات اول کاربرد دارد.

وی ادامه داد: رویکرد امسال ما این است که برای اپراتورهای خارج از مخابرات از جمله انرژی، بانک ها، صنایع و معادن هم این محصول را ارائه  و  به مدیریت مصرف شرکت ها کمک کنیم.

به گفته او، سیستم نسبت به نمونه های مشابه خارجی از لحاظ هزینه ریالی صد درصد توجیه پذیر است و چیزی یک چهارم نمونه های مشابه خارجی قیمت دارد و دیگر نیازی به لایسنس و تحریم ها ندارد. چرا که مجوزها این جا همه بومی سازی شده، دسترسی ها راحت تر بوده و پشتیبانی انجام می شود.

وی در توضیح کاربست این محصول تصریح کرد: محصول BSS  شامل 30 تا 40 ماژول است این ماژول ها می توانند در شرکت هایی که IT BASE هستند  و سازمانشان ای تی دارند، کاربرد دارد و بسته به فعالیت شرکت برای آنها کارآمد است.

حیدرنیا با اشاره اینکه راهکار جامع مدیریت کسب و کار بهسا مزایای متعددی را در سطوح خرد و کلان صنایع  فراهم می کند، افزود:  در بخش BSS مزایایی همچون تسهیل و تسریع فرآیند ورود به بازار، بهبود تجربه مشتریان، تجاری‌سازی و توسعه خدمات دیجیتال، کاهش طول چرخه فروش خدمت/محصول و تحلیل داده هوشمندسازی فرآیندها و در بخش OSS مانیتورینگ متمرکز و شبانه روزی، مدیریت بهینه منابع زیرساختی و فناوری اطلاعات، خودکارسازی حداکثری فرآیندها، مدیریت موثر تراکنش‌های حجیم و ارتقای چابکی عملیاتی را ارائه می‌شود.

به گفته او، بقا و حیات در دنیای دیجیتال مستلزم تجهیز سازمان به ابزارهای لازم برای اداره کسب و کار در این فضا است. سیستم های پشتیبان کسب و کار به عنوان راهکاری برای مدیریت، بازاریابی، فروش  و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان و مدیریت جریان درآمدی مطرح شده اند و BSS ابزاری فناورانه در خدمت کسب و کار در عصر دیجیتال است.

وی با بیان اینکه مدیریت کسب و کار در صنایع مختلف، شباهت ها و تفاوت های متعددی دارد، تصریح کرد: پوشش فرآیندهای مشابه و حتی متفاوت، مستلزم به کارگیری راهکار پلتفرمی است که ضمن اتکا بر ساختاری نظام مند و استاندارد، قابلیت سفارشی‌سازی و پیکربندی خاص هر صنعت را داشته باشد. راهکار XBSS بهسا، امکان سفارشی سازی راهکار XBSS برای تمامی صنایع بر حسب نیازها و استاندارهای مختص به آن صنعت را فراهم کرده است.

مسئول مارکتینگ شرکت بهسا ادامه داد: سیستم پشتیبان کسب و کار بهسا، تمامی فرآیندهای کسب و کاری را از ثبت سفارش تا تحویل خدمت /محصول از طریق کانال های تعریف شده پوشش می دهد. این سیستم شامل مدیریت ارتباط با مشتریان خرد و سازمانی برای بازاریابی هدفمند، بهبود فروش، پردازش سفارشات و افزایش وفاداری مشتریان است. همچنین راهکارهای مدیریت شارژ و صدور صورتحساب برای مدیریت جریان درآمدی، تراکنش های مالی و پرداخت ها ارائه می دهد.

به گفته او، امکانات دیگر این سیستم عبارتند از مدیریت فروش شارژ، بسته های محصولات و خدمات، ایجاد کوپن و کدهای تخفیف و همچنین پلتفرم فروش محصولات و پشتیبانی از مشتریان سازمانی.

وی همچنین تاکید کرد: به کارگیری یکپارچه کلان داده ها و مدل های هوش مصنوعی در XBSS، درک و بینش عمیقی از مشتری، فرآیندهای کسب و کار، زیرساخت فناوری اطلاعات  و عملیات روزمره فراهم می کند. این سیستم شامل مدیریت لاگ و مانیتورینگ متمرکز از سطح شبکه تا تعامل با مشتریان است. علاوه بر این، پلتفرم کلان داده از تحلیل، شخصی سازی تجربه مشتری، سفارشی سازی پیشهادها و پیشگیری از تقلب و نشست درآمد پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا