طراحی اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره گیری از هوش مصنوعی

یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی شده است که یک روش آموزشی منحصر به فرد بوده و بسته به دانش زبانی کاربران سطوح مختلفی از آموزش را ارائه می دهد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌‎رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، شرکت دانش بنیان جوان اندیشان پویا قومس با نام تجاری جاپکو با ماموریت ارائه خدمات فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارها و محصولات مرتبط با سازمان ها و کسب و کارها در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده‌ است.

تلاش متخصصان و مهندسان این شرکت به کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا جهت دستیابی به بهترین و بهینه ترین راهکارها برای حل چالش ها و رفع نیازهای درخواستی مشتریان بوده است.

گفتنی است نرم افزارهای شرکت دانش‌بنیان جاپکو به دو صورت “محصول آماده” و “محصول سفارشی” به مشتریان ارائه می شوند.

ناصر محمودی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو، در خصوص نحوه عملکرد  اپلیکیشن cangy trainer گفت: این اپلیکیشن، برنامه ای جهت یادگیری زبان چینی است که در آن از هوش مصنوعی بهره گرفته شده‌است. روش کار به این صورت است که ابتدا نحوه کشیدن یک حرف به فرد نشان داده می شود و در ادامه فرد آن حرف را می نویسد و اگر مشکلی بود به شما hint نمایش داده می شود و برای نوشتن صحیح راهنمایی می کند.

وی ادامه داد: افراد بسته به دانش خود در زبان چینی، سطح مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به یادگیری می‌کنند. همچنین آزمون‌هایی برای سنجش مهارت افراد تا جایی که آموخته‌اند وجود دارد.این محصول در دو نسخه اندروید و ios در google app و app store عرضه شده است.

به گفته او از آنجایی که برای مهاجرت و تحصیل در یک کشور آشنایی با زبان آن کشور از موارد ضروری است افراد با کمک این اپلیکیشن می توانند به راحتی در خانه و با صرف کمترین هزینه زبان چینی یاد بگیرید.

وی با بیان اینکه برنامه cangy trainer یک برنامه نوآورانه یادگیری زبان است، تصریح کرد: این برنامه، دارای یک روش آموزشی منحصر به فرد است که شامل نشان دادن نحوه نوشتن نامه به کاربران و راهنمایی آنها برای نوشتن صحیح آن با استفاده از نکات است. این اپلیکیشن بسته به دانش زبان چینی کاربر سطوح مختلفی را نیز ارائه می دهد و شامل تست هایی برای سنجش میزان پیشرفت آن‌ها می شود.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: این محصول در سال 2021 عرضه شد و از آن زمان تاکنون توجه بسیاری از زبان آموزان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این محصول نه تنها به یادگیری زبان کمک کرده است، بلکه جایگاهی برای خود در صنعت فناوری به عنوان یک تغییر دهنده بازی ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا