نشست مجازی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای جهاددانشگاهی غرب کشور

اولین نشست مجازی کارگروه معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای جهاد دانشگاهی غرب کشور به منظور توسعه فعالیت‌های بین واحدی برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، اولین نشست کارگروه معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای جهاددانشگاهی غرب کشور با حضور نمایندگانی از استان‌های مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و همچنین نمایندگان معاونت‌های هماهنگی و آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی روز دوشنبه ۲۱ خردادماه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ به‌صورت وبیناری برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرادپور، نماینده معاونت هماهنگی جهاددانشگاهی هدف از تشکیل کارگروه‌های منطقه‌ای جهاد دانشگاهی را شبکه‌سازی، تبادل تجربیات، گسترش و توسعه فعالیت‌های بین واحدی و نیز افزایش کمی و کیفی خدمات جهاد دانشگاهی با استفاده از ظرفیت داخلی این نهاد اعلام کرد.

در ادامه این وبینار معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای منطقه غرب کشور با هدف هم‌افزایی و بهره‌مند شدن از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سایر واحدها در خصوص زمینه‌های همکاری و چالش‌های پیش روی این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند.

گفتنی است، در این نشست مجازی مقرر شد جلسات آتی این کارگروه به‌صورت منظم و با فاصله زمانی کوتاه در دو قالب حضوری و وبیناری برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا