حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از طرح اتاق قم برای تأمین نیروی کار واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار اتاق بازرگانی برای به سرانجام رسیدن طرح تأمین منابع انسانی موردنیاز واحدهای تولیدی از طریق به کارگیری نیروهای غیربومی ایستاده است.

به گزارش سینا پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست کمیته منابع انسانی کمیسیون بهبود محیط کسب و کار با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مسئولان سازمان‌های ذیربط و همچنین فعالان اقتصادی استان تشکیل شد.
در این نشست که با موضوع تأمین نیروی کار واحد های صنعتی استان برگزار شد، وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه موضوع اشتغال واحدهای صنعتی در استان باید به صورت ریشه‌ای رفع شود گفت: تأمین نیروی انسانی واحدهای صنعتی به صورت مقطعی امکان‌پذیر است اما باید به سمتی حرکت کنیم که با ایجاد تغییرات اساسی در خطوط تولید و استفاده از هوش مصنوعی بتوانیم نیاز به نیروی انسانی را به صورت سنتی کاهش داده و در پی ارتقا دانش نیروی کار ماهر باشیم.
وی افزود: اگر چه با تجهیز شهرک‌های صنعتی استان به امکانات خاص سکونت منابع انسانی، بخش زیادی از دغدغه های جامعه کارگری را رفع می‌کنیم، اما در آینده‌ای نزدیک شاهد جهت گیری و شکل گیری سبک جدید واحدهای تولیدی هستیم که همین امر باعث می‌شود دیگر نیازی به تمرکز امکانات رفاهی به خصوص امکانات اسکان با رویکرد ساخت شهرک مسکونی نباشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار اتاق بازرگانی برای به سرانجام رسیدن طرح تأمین منابع انسانی موردنیاز واحدهای اقتصادی از طریق به کارگیری نیروهای غیربومی ایستاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا