اخذ مجوز درمانگاه عمومی جهاددانشگاهی لرستان

رییس جهاددانشگاهی لرستان گفت: مجوز لازم برای راه‌اندازی و تاسیس درمانگاه عمومی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اخذ شده و در مرحله طراحی نقشه قرار دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان رییس این واحد سازمانی گفت: پس از تصمیم مسوولان ارشد جهاددانشگاهی مبنی بر پایان یافتن فعالیت مراکز علمی کاربردی، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از ظرفیت فضای فیزیکی و نیروی انسانی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی لرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نظر مشاوران پزشکی و نیز نبود مرکز درمانی در کوی جهادگران، فلک‌الدین و محدوده جغرافیایی مرکز علمی کاربردی، تاسیس درمانگاه عمومی جهاددانشگاهی لرستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته موافقت اصولی درمانگاه عمومی جهاددانشگاهی ششم خردادماه اخذ شد.

فرامرزیان ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئولان ارشد جهاددانشگاهی، اضافه کرد: مجوز تاسیس درمانگاه عمومی جهاددانشگاهی لرستان صادر شده و امید می‌رود که ضمن استفاده بهینه از فضای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان بتوانیم گامی در جهت توسعه عدالت اجتماعی و گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی برداریم.

وی گفت: برای این درمانگاه بخش‌هایی از قبیل رادیولوژی و سونوگرافی، کلینیک دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، مشاوره و بینایی‌سنجی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا