فراهم بودن زیرساخت های شهرک صنعتی مُهر برای جذب سرمایه‌گذار

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: با تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در دوسال اخیر، زیرساخت های شهرک صنعتی مهر تکمیل و در وضعیت مناسبی قرار گرفته است.

به گزارش سینا پرس فارس، سید مسعود عظیمی امروز، 9 خردادماه در بازدید از شهرک صنعتی مُهر بیان داشت: زیرساخت های اصلی تولید نظیر آب و برق و گاز در این شهرک صنعتی فراهم شده و آماده جذب سرمایه گذار است.

وی افزود: در دو سال گذشته و در راستای تکمیل زیرساخت ها در این شهرک صنعتی طرح هایی نظیر شبکه فاضلاب ،زیرسازی و آسفالت،شبکه گاز ،کانال هدایت سیلاب ،شبکه روشنایی اجرا شده و ۲پروژه زیرسازی و آسفالت نیز با اعتبار ۴میلیارد تومان در مرحله اجرا است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه با توجه به نزدیکی شهرستان مهر به پارس جنوبی و نزدیکی به پالایشگاهای گاز و بنزین، ظرفیت مهمی در این شهرک صنعتی برای استقرار و فعالیت صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در شهرک صنعتی مهر ،سرمایه گذاران می‌توانند از این مزیت نسبی استفاده کنند.

وی همچنین از برنامه این شرکت برای به مدار آمدن چاه دوم شهرک صنعتی با آبدهی ۵ لیتر برثانیه خبر داد و گفت: با انجام این طرح بستر مناسبی برای تامین کسری آب و رفع مشکلات این بخش فراهم می شود .

عظیمی تصریح کرد: شهرک صنعتی مُهر با ۲۰۰ هکتار مساحت از ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی پنج هزار نفر برخوردار است و هم اینک ۱۷ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان فعالیت در این شهرک منعقد شده و ۴ واحد نیز با اشتغال ۱۰۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در خاتمه با بیان اینکه در راستای تحقق شعار در زمینه فراهم کردن بسترهای مشارکت مردم در جهش تولید ، آماده حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد و راه اندازی شهرک های صنعتی غیر دولتی هستیم گفت: با توجه به اینکه این شرکت، متولی اصلی صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری شهرک های صنعتی خصوصی است، در شهرستان مهر با توجه به درخواست فرماندار شهرستان به منظور ایجاد شهرک های صنعتی جدید در بخش های شهرستان، از راه اندازی شهرکهای صنعتی غیردولتی حمایت می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا