سفر رییس جهاد دانشگاهی به آذربایجان غربی/حضور در کنگره بین‌المللی وانا

رییس جهاددانشگاهی به‌منظور دیدار با مسئولان استانی، دانشگاهیان و جهادگران و همچنین بازدید از فعالیت‌های جهاددانشگاهی به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه به‌منظور  دیدار با مسئولان استانی، دانشگاهیان و جهادگران و  همچنین بازدید از فعالیت‌های جهاددانشگاهی و شرکت در کنگره بین‌المللی وانا به استان آذربایجان غربی سفر می‌کنند.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جهادگران جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ بازدید از مجتمع پژوهش و فناوری این نهاد،نشست با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و امضای توافقنامه راه اندازی پردیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و برگزاری جلسه با روسای دانشگاه‌های استان از جمله برنامه سفر رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه به این استان است.

همچنین دکتر  مسلمی نائینی روز پنج شنبه در سومین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا) که با همکاری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا