حمایت جهاددانشگاهی لرستان از توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه

رییس جهاددانشگاهی لرستان بر حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان امروز ۲۴ اردیبهشت ماه، در آیین معارفۀ سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: یکی از اهداف واحدهای فناور و مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان این است که در راستاى ایجاد فرصت‏‎‌هاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش‌آموختگان دانشگاهى برای توسعه فناورى‌هاى پیشرفته، بستر لازم را فراهم کند.

وی مهیا کردن شرایط مناسب به منظور تجارى‌سازی دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه را از دیگر کارکردهای مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان برشمرد و با بیان اینکه حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه در این مرکز ضروری است، تصریح کرد: چنانچه بستر فراهم و تلاش مجموعه مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان دوچندان شود چه بسا این موضوع به رونق اقتصاد محلى و ملی مبتنى بر دانش و فن‎آوری‌های پیشرفته منجر خواهد شد.

رییس جهاددانشگاهی لرستان بر توجه به نیروی انسانی در این نهاد انقلابی تاکید کرد و خطاب به معاونت‌های مجموعه جهاددانشگاهی لرستان، گفت: نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر سازمان و نهادی است و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: قطعاً وجود نیروهای متعهد و متخصص در جهاددانشگاهی سبب ارتقا و توسعه این مجموعه خواهند بود.

فرامرزیان اضافه کرد: مجموعه پرتلاش جهاد دانشگاهی پای کار هستند و چناچنه کاری برای هر فرد تعریف شود به نحو احسن آن را به انجام خواهد رساند.

در این مراسم از حسن‌ ماله‌میر مدیر قبلی مرکز رشد واحدهای فناور تقدیر و با حکم فرامرزیان، رییس جهاد دانشگاهی لرستان، رحیم بیرانوند به‌عنوان سرپرست این مرکز منصوب و معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا