آمادگی شرکت ملی صنایع مس ایران برای همکاری جهاد دانشگاهی کرمان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای عملیاتی ساختن احداث کارخانه تولید مس کاتد با روش هیدرو کاپر با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، پیوند شرکت ملی مس با جهاددانشگاهی را تاثیرگذار دانست و افزود: جنس فعالیت‌های جهاددانشگاهی از نوع نوآورانه و فناورانه است.

وی با اشاره به سابقه‌ی جهاددانشگاهی در انجام کارهای نوآورانه و فناورانه، گفت: جهاددانشگاهی باید فناوری پیشرفته و دانش روز دنیا را برای جهش تولید مس به کشور وارد کند تا آن دانش به تولید صنعتی تبدیل شود. لذا با پشتیبانی مسئولان استانی و ملی، جهش در تولید مس کاتد اتفاق می افتد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: مس این قابلیت را دارد که خود را به رتبه های بالای تولید در سطح دنیا برساند اما یک شرط دارد و آن پیوند با مراکز پژوهشی و مراکز نوآوری همچون جهاددانشگاهی است تا بتوانیم دانش را به یک کالای صنعتی تبدیل و ثروت آفرینی کنیم هر زمان دانش ثروت آفرین شد یک دانش موثر و تاثیر گذار است.

وی همچنین در پایان حمایت مادی و معنوی شرکت ملی صنایع مس ایران، از طرح‌های نوآورانه که باعث ارتقای بهره‌وری، کاهش هزینه و ایجاد محصول جدید در این زمینه می شود را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا